Inlägg från: Mickiszz |Visa alla inlägg
  • Mickiszz

BF Augusti 2017

Hej hej! Jag hoppar också in här. :) grattis till plusset allihopa! Själv plussade jag i fredags, då BIM - 4. Är första barnet för oss! Fjärde försöket! Är nu i vecka 5+2 :) så himla spännande och aningen overkligt faktiskt! !

• Mickiszz
    pigne skrev 2016-12-08 15:33:49 följande:

Jag har haft det! Nu har det varit lugnt några dagar men kände verkligen av det ett tag!

Ja herregud har haft det i någon dag nu! Vilken vecka är du i?
  • Mickiszz
    pigne skrev 2016-12-08 16:59:36 följande:

Nu är jag i vecka 5+1 :) du då?

5+2 här :)
  • Mickiszz

Alltså hur stark växtvärk har ni haft i v 5+2? Har sån himla värk.. blir nervös ????

• Mickiszz

[quote=77204138][quote-nick]pigne skrev 2016-12-09 13:37:23 följande:[/quote-nick]

Jag hade det i några dagar! Kändes som väldig mensvärk...

[/quoteden

Min är som värre än vanlig mensvärk ????

• Mickiszz
    pigne skrev 2016-12-09 13:37:23 följande:

Jag hade det i några dagar! Kändes som väldig mensvärk...

Min är som värre än vanlig mensvärk, var din det?
  • Mickiszz

Nån annan som känner att de håller på att tuppa av när man rör sig? Är själv yr, och känns typ, som när man reser sig för fort bara av att tex vrida/röra på sig?? :0 är förövrigt i v. 6+3

• Mickiszz
    Januari2016 skrev 2016-12-16 05:47:33 följande:

Jo, så har jag också. Igår på jobbet var jag tvungen att sätta mig ner flera gånger under dagen då jag trodde att jag skulle svimma pga yrseln.

Känns som jag inte kommer kunna hålla det hemligt jätte länge då jag mår konstant illa o nu yrseln också..

Ja usch, jag tycker yrsel är hemsk :) har själv inte mkt till illamående, men förstår att det blir svårt för dig att dölja det om du har båda!
Svar på tråden BF Augusti 2017