ivf 2017
Hej!
Är det ngn mer som tror sig påbörja ivf i början av 2017 och som vill följas åt? Vi ska ha ett möte med vår ivf-klinik i början av dec och sen lutar det åt ivf... Kram
Hej!
Är det ngn mer som tror sig påbörja ivf i början av 2017 och som vill följas åt? Vi ska ha ett möte med vår ivf-klinik i början av dec och sen lutar det åt ivf... Kram
Har ingen remiss, har ju själv bara kontaktat dem.
Är det någon i gruppen som gör IVF i Göteborg?
Vi ska oxå göra på fertilitetscentrum, fast genom en privat klinik.
Hej! Känns som vi är i exakt samma sits. Har också försökt ungefär lika länge. Utredning gjord, inte hittat nånting hos någon av oss..
Remissen skickades för ivf i Umeå för ca 1-2
Veckor sedan. Vill bara få en första tid nu.... ;) skall också gå i Umeå på kliniken där!
Hoppas vi kan hålla kontakten här!
Hej här har ut en till som ska genomgå ivf i Umeå :)
Hur gamla är ni?!
Har ni tagit blodprov redan? Undra hur länge man får vänta...
Hej alla.
Vår utredning skulle avslutas idag trodde vi. Men de blev en besvikelse och en ny lång väntan. IVF kommer att vara vår enda utväg. Någon som vet mycket om väntetiden för detta. Vi bor i sthlm.
Jag läser och beundrar era berättelser. Skönt att känna att man inte är ensam. Dock kommer nog längtar inte avta. Vårat fall är få spermier och ingen äl
Jag delar all er glädje och sorg. Kram
Hej!
Vad tråkigt att fler är i samma sits som oss. Samtidigt som det är skönt att kunna känna att man inte är ensam. Att ha någon som förstår det man går igenom känns värdefullt. Hur gamla är ni?! :)
Hej alla.
Vår utredning skulle avslutas idag trodde vi. Men de blev en besvikelse och en ny lång väntan. IVF kommer att vara vår enda utväg. Någon som vet mycket om väntetiden för detta. Vi bor i sthlm.
Jag läser och beundrar era berättelser. Skönt att känna att man inte är ensam. Dock kommer nog längtar inte avta. Vårat fall är få spermier och ingen äl
Hej alla.