ivf 2017
Hej!
Är det ngn mer som tror sig påbörja ivf i början av 2017 och som vill följas åt? Vi ska ha ett möte med vår ivf-klinik i början av dec och sen lutar det åt ivf... Kram
Hej!
Är det ngn mer som tror sig påbörja ivf i början av 2017 och som vill följas åt? Vi ska ha ett möte med vår ivf-klinik i början av dec och sen lutar det åt ivf... Kram
Igår var vi på ultraljud och där tog vår resa slut. 2 ägg hade mognat och slemhinnan var inte mottaglig enligt de. Alltså var det bara att avbryta. De tror det beror på att det inte var en riktig mens som började förra veckan utan bara någon mellanblödning. NÄHÄ?! DET VAR JU DET JAG SA TILL DE! Lyssnade de? Nej, de tyckte ändå att vi skulle köra igång!
Faaan!
Nu vill de att vi väntar på nästa mens, kommer den inte innan den 16 februari så kör vi igång med Provera och då kör vi igång på den mensen.
Just nu hatar jag vården! Att de inte lyssnar på en!!
Åh spännande!! Jag börjar nästa vecka!! :) hur mår du?
Hej!
Imorgon börjar vår första ivf-karusell... Ska köra korta protokollet och första sprutan imorgon kväll... Ultraljud på ons... Nervös....
Hej!
Hoppar in här, kanske helt fel tråd men jag tror att många av er kan ha koll på det jag tänkte fråga... och det är hur länge man brukar få vänta på själva behandlingen från att man fått klartecken att IVF är nästa steg?
Via landsting vs privata kliniker. Bor i Sthlm läns landsting.. är mitt uppe i utredning men har redan mina tankar på IVF.. går till GYnSthlm.
Trevlig kväll alla!
Hej!
Hoppar in här, kanske helt fel tråd men jag tror att många av er kan ha koll på det jag tänkte fråga... och det är hur länge man brukar få vänta på själva behandlingen från att man fått klartecken att IVF är nästa steg?
Via landsting vs privata kliniker. Bor i Sthlm läns landsting.. är mitt uppe i utredning men har redan mina tankar på IVF.. går till GYnSthlm.
Trevlig kväll alla!
Hej!
Här är en till som ska börja med sprutor om 10 dagar. Det är min första ivf.Vi kommer att köra korta protokollet. Jag är 34 och min make 39.