• johjen

Någon som ska göra FET under november?

Hej!

Har en son på två år som kom till via IVF 2014 och vi har nu försökt att få ett syskon själva sedan årskiftet utan framgång. Vi har ett embryo i frysen sedan förra gången och bestämt oss för att försöka med det i nästa cykel. Var på kliniken igår och lämnade blodprov och inväntar nu mensen..

Någon annan som är i likande situation?

Jag är 40 år så har lite tiden emot mig men då förra IVF:en, dock färskförsök, tog sig första gången så hoppas jag att de ska ske även denna gång!

• Svar på tråden Någon som ska göra FET under november?
  • Muffins2017

Grattis Johjen!! Håller tummarna för "lillebror/syster"!

Söndag: Det låter som en riktigt värdelös start på helgen..

• Hemflyttad

Grattis Johjen! Underbart! Där ser du att det var för tidigt första testet. ????

Var på konsert igår + stora sonen sjuk + kan inte sova av kortisonet = helt slut idag.

BIM imorgon, men har ökat progesteronet till tre om dagen, kanske kan hålla mensen borta lite till. Om den nu kommer.

• johjen

Tack snälla för alla gratulationer! Jag är överväldigad och tacksam och hoppas att detta lilla embryo ska utvecklas lika fint som sin storebror!

• johjen
    A S E skrev 2016-11-26 09:09:31 följande:

Grattis! Är så glad för din skull <3 jag testade oxå på rd5, på eftermiddagen efter jag hållit mej från att kissa en halvtimma. Skitdumt jag vet. Vart minus såklart. Så nu inger du verkligen hopp! <3 Har beställt ett digitalt test som kommer på måndag, så ska testa då om inte mensen kommit

Hoppas, hoppas, hoppas!! Jag tog vanlig clearblue först och den gav inte utslag men den digitala gjorde det på RD 6.
  • johjen
    Söndag skrev 2016-11-26 09:33:45 följande:

Å grattis!!!

Här stormade mensen in inatt och så ligger jag och sambon i magsjuka.... skrutt helg!!

Ska meddela kliniken och tror vi ställer oss på kö till att börja om...jag har medicinfri period april maj och sen oktober- dec nästa år!! Så hoppas de har möjlighet att hjälpa oss då...

Å vilken fruktansvärt tråkig helg! Lider med dig och hoppas kliniken kan hjälpa dig när du vill.

Kram!
  • johjen
    Hemflyttad skrev 2016-11-26 10:25:56 följande:

Grattis Johjen! Underbart! Där ser du att det var för tidigt första testet. ????

Var på konsert igår + stora sonen sjuk + kan inte sova av kortisonet = helt slut idag.

BIM imorgon, men har ökat progesteronet till tre om dagen, kanske kan hålla mensen borta lite till. Om den nu kommer.

Ska du testa imorgon?
  • Muffins2017

Hur är det med sex under ruvningen och tidig graviditet?

Har inte fått några förhållningsorder direkt..

vi har ju haft flera missed abortions så vi vill ju för allt i världen inte riskera ngt men frågan är om det ens finns ngn risk? Vad har ni hört?

• johjen
    Muffins2017 skrev 2016-11-26 12:25:01 följande:

vi har ju haft flera missed abortions så vi vill ju för allt i världen inte riskera ngt men frågan är om det ens finns ngn risk? Vad har ni hört?

• johjen
    Muffins2017 skrev 2016-11-26 12:25:01 följande:

Oj blev inget på förra inlägget!

Min läkare sa att man ska leva som vanligt och ha samliv som vanligt så de har vi tagit henne på orden på! Däremot är man ju inte så jättesugen pga trötthet och uppblåst men förutom det är det ingen fara.
Svar på tråden Någon som ska göra FET under november?