johjen skrev 2016-11-30 05:10:45 följande:
Shit nu testade jag igen med veckoindikatorn och det stod gravid 1-2 när det borde stå gravid 3-4.. Fick stundtals illamående igår men kam bero på att jag hade en väldigt stressigt dag. Veckoindikatorn borde slått om som igår men vi får väl hoppas att det inte gett utslag än. Som sagt, hade mer symptom med sonen i början och därför jag nojar nu. Försöker tänka, det blir som det blir, jag kan ändå inte påverka något men mycket står på spel...
Jag gjorde bara 2 test med vanliga stickor, sånna man får med sig. Visst va jag nyfiken på ett digitalt men bestämde mig för att lita på stickorna å räkna själv istället. Sjukt jobbigt att behöva vänta till UL innan man vet exakt men det känns säkrare än digitala tester mm. Hoppas att läkaren vet mer än ett hemma test. Mår illa och är vansinnigt trött men i övrigt har molvärken nästan gett med sig, eller om jag vant mig kanske? Vet inte om jag vill va med i nån gravid tråd direkt, jag gillar ju vårt gäng här, vi gör ju samma resa?! Som jag nämt tidigare varierade mina symtom i mina andra graviditeter beroende på barnets kön. Jag har ju även olika pappor till mina vilket jag känner kan kanske påverka lite med.