Hemflyttad skrev 2016-11-24 09:31:50 följande:
Hur går det för dig, Muffins, har du testat något mer? Blir det starkare? 
Hur mår ni andra ruvare? Tycker att det blir jobbigare för varje dag. Hade lite molvärk för ett par dagar sedan, men nu känner jag inget särskilt. Vaknar vid 5 varje morgon, troligen kortisonet som gör det. Trött på det här nu.
Tror att varje ruvning gör att alla minnen från tidigare ruvningar och alla år med fertilitetsproblem liksom kommer tillbaka och gör att allt känns ännu tyngre.
Samtidigt känner jag fortfarande ingen längtan efter att testa. Detta är min sista ruvning och vill inte att den ska ta slut. Knäppt.
Äter du kortision också, jobbigt! Har du bestämt dig för när du ska testa? Fattar att du måste blir påmind om alla andra ruvningar.. det tar på psyket det här!
Det pendlar lite upp och ner för mig. Vill så gärna att sonen ska få ett syskom men samtidigt så har jag ju ett barn så blir det inga fler så måste de ju också vara ok. Jag mår rätt k ändå, haft två stressiga dagar på jobbet och knappt tänkt på att jag ruvar men imorgon är jag f-ledig med sonen och sen helg så då kommer säkert tankarna mer..
Är väldigt uppblåst, varit det sen insättningen. Såg nästan ut som gravidmage igår men brukar svullna upp rejält vid mens så min mage är van..