• t123

BF juni 2017

Hej! Här kan vi väl samlas, vi med BF i juni 2017? Jag plussade idag, det är flera dagar innan BIM så än så länge kanske vi inte är så många här, men fyll gärna på allt eftersom! :) 

För mig blir BF runt 4/6 tror jag, det är mitt andra barn och jag är 26 år. Berätta gärna om er också! :)

• Svar på tråden BF juni 2017
  • Starletz

Imorse slog illamåendet till på riktigt! Nån som har nått bra tips på vad som kan funka mot det?

• Molly890
    Starletz skrev 2016-10-05 07:26:04 följande:

Imorse slog illamåendet till på riktigt! Nån som har nått bra tips på vad som kan funka mot det?

Det kan hjälpa att äta något litet innan du går upp ur sängen. Som tex kex.
    Det funkade för mej med mitt andra barn iallafall. Tog inte bort illamåendet men de lättade lite :)
  • Jojjo92
    LaPil skrev 2016-10-04 14:48:06 följande:

Såg att någon letade efter mig :)

HEMLIG BF JUNI 2017 GRUPP PÅ FACEBOOK.MAILA MIG PÅ SYSKONRESAN@OUTLOOK.COM SÅ BJUDER JAG IN ER  

Kanske kan TS lägga till detta i beskrivningen så alla kan se det? 

Vad innebär hemlig grupp? Att ingen ser när jag blir medlem? :)
  • Plly
    LaPil skrev 2016-10-04 14:48:06 följande:

Såg att någon letade efter mig :)

HEMLIG BF JUNI 2017 GRUPP PÅ FACEBOOK.

MAILA MIG PÅ [email protected] SÅ BJUDER JAG IN ER Glad 

Kanske kan TS lägga till detta i beskrivningen så alla kan se det? Hjärta

Mailar!
  • Starletz
    Molly890 skrev 2016-10-05 08:02:47 följande:
    Det kan hjälpa att äta något litet innan du går upp ur sängen. Som tex kex.
    Det funkade för mej med mitt andra barn iallafall. Tog inte bort illamåendet men de lättade lite :)
    Jag provade med blev värre. Så drack lite syrlig yoghurt och det funkade bättre :)
  • mammsen79
    Starletz skrev 2016-10-05 13:06:12 följande:

Jag provade med blev värre. Så drack lite syrlig yoghurt och det funkade bättre :)

Ät lite o ofta hoppas med på pluss i helgen!
  • BaconAttityd

Är i vecka 5 nu. Blev grymt glad när jag fick reda på det.. men man hinner knappt tänka på det då min son på två år tar upp tiden och jobbet.

Skall leva på lyckan nu när jag är gravid.. om det händer något så gör de väl de.. hade varit tråkigt.. men jag hoppas innerligt att den lilla ärtan kommer växa till sig och bli ett vackert barn... jag hoppas den lilla ärtan växer sig stark i sitt lilla skrymsle och finner sin plats under mitt hjärta!

• miamarina84
    LinneaLiamsmamma skrev 2016-10-04 22:21:40 följande:

Hej Linnea heter jag och är 27 år, har en son på 3 år sedan tidigare och förra söndagen plusssde jag igen efter ett tidigt missfall. Tjoho :)

Bf 2 juni och ska på första bm besöket imorgon. Dessvärre börjar jag nojja då jag har mått väldigt dåligt sedan dag 1 med öm mage ömma bröst illa mående osv men sedan i söndags har alla symtom försvunnit :/ så är lite orolig men inte fått något blödning, är i vecka 6 (5+3)

Någon med samma erfarenhet. Med sonen mådde ja relativt bra hela graviditeten så inte så mkt att jämföra med. :)

Hur gick det idag på mvc? Hsr du några symtom nudå?
  • Sofiesens87

Har ni några symtomen? Jag fick endast försenad mens och såkallad växtvärk i magen, har dock fortfarande växtvärk , pew..

Svar på tråden BF juni 2017