Inlägg från: BaconAttityd |Visa alla inlägg
  • BaconAttityd

BF juni 2017

Plusade idag!!! Andra barnet på g.... yes!! Uff... min son fyller år 11'e juni.. min sambo fyller år 11'e juni med... och jag fyller år 8'e... ja men varför inte skapa en tradition ????????????????????

• BaconAttityd

Är i vecka 5 nu. Blev grymt glad när jag fick reda på det.. men man hinner knappt tänka på det då min son på två år tar upp tiden och jobbet.

Skall leva på lyckan nu när jag är gravid.. om det händer något så gör de väl de.. hade varit tråkigt.. men jag hoppas innerligt att den lilla ärtan kommer växa till sig och bli ett vackert barn... jag hoppas den lilla ärtan växer sig stark i sitt lilla skrymsle och finner sin plats under mitt hjärta!

• BaconAttityd

GRATTIS TILL ER ALLA <3

Har haft riktiga anfall de senaste dagarna... mina arbetskollegor hatar mig xD haha.. har någon annan märkt av dessa "känslo-anfall" .. ?

• BaconAttityd
    Biirna skrev 2016-10-07 10:04:54 följande:

I dag gick jag in i vecka 7.

Fick en blödning i onsdags och är jätte orolig att det är ett missfall på G. Det var ungefär som en mens blödning, det liksom skar i livmodern. Men har inte kommit något färskt blod sen dess.

Någon mer som haft det?

Hej.. det hör till vanligheten att det kan komma en liten blödning i början jag tror väl att det är något som sätter sig .. jag kommet inte ihåg... jag blev jätte rädd också .. men för säkerhets skull ska du nog ringa BM..
  • BaconAttityd
    NovaRobin skrev 2016-10-07 12:04:11 följande:

Får man hoppa in här :) plussade igår. Detta blir mitt fjärde barn om allt går vägen. Grattis till er alla som plussat. Vet inte än när bf är men det bör bli juni :)

Välkommen ich grattis grattis!!!!
  • BaconAttityd

Är inne på BIM -10.. KÄNNS galet.

Har inte snusat på 2 veckor nu.. känns awesome????????.. skall till BM idag och skriva in mig..

Stress.. usch.. skall på utbildning HLR- klockan 11 till 15.. och innan dess skall min son vara på dagis 10.45..

Klockan 15.30 skall jag på inskrivningen.. sedan undrar jag.. är det någon mer än jag som är väldigt ja aktiv i tarmarna? Alltså fiser och känner sig nödig hahaha.. jaja.. ha en kanon dag ????????

• BaconAttityd

Hej alla.. igår så kom de lite blod när jag satt på toaletten.. det va så lite så jag tänkte inte mer på det. Men det ökade under dagen och sedan blev det mörkare o mörkare.. tyvärr så får jag säga att det blev missfall. men men.. det kommer flera försök.. jag önskar er all lycka i era graviditeter och det kommer gå jätte bra för er hoppas jag på! Kram på er alla och ha en bra dag på er och era juni barn <3

Svar på tråden BF juni 2017