• t123

BF juni 2017

Hej! Här kan vi väl samlas, vi med BF i juni 2017? Jag plussade idag, det är flera dagar innan BIM så än så länge kanske vi inte är så många här, men fyll gärna på allt eftersom! :) 

För mig blir BF runt 4/6 tror jag, det är mitt andra barn och jag är 26 år. Berätta gärna om er också! :)

• Svar på tråden BF juni 2017
  • Starletz
    Feagnoli skrev 2016-10-02 17:26:15 följande:

Hej hej. Hoppar gärna i här :) plussade den 29/9 med ett svagt PE. Gjorde tvår nya PE idag som även dom var svaga men tydliga. Så beräknad bf är 10-11/6-2017. :).

Har tre tjejer sen innan som är 5,11,12 år.

Kul då har vi samma BF (jag har 12 juni) :)
  • Cacek
    lingonrisig skrev 2016-10-01 20:40:59 följande:

Första ul, är det kub?

Ingen aning, antar att det är det där RUL? Men som sagt ingen aning allt hon sa till mig var att vi skulle boka in tid för UL redan när jag ringde första gången.
  • BaconAttityd

Plusade idag!!! Andra barnet på g.... yes!! Uff... min son fyller år 11'e juni.. min sambo fyller år 11'e juni med... och jag fyller år 8'e... ja men varför inte skapa en tradition ????????????????????

• hesa83

Jag är gravid i vecka 5 och den senaste veckan fryser jag som en jäkla TOK varenda kväll! Från 17-18 tiden till jag somnar.

Spolar upp bad med så varmt vatten det bara går, tjocka tofflor, mjukisar, dubbla tröjor, filt.. inget liksom hjälper?!

Helt sjukt ju. Någon som har koll på hur länge dessa symptom brukar hålla i sig?

• ibis
    hesa83 skrev 2016-10-02 19:01:06 följande:

Jag är gravid i vecka 5 och den senaste veckan fryser jag som en jäkla TOK varenda kväll! Från 17-18 tiden till jag somnar.

Spolar upp bad med så varmt vatten det bara går, tjocka tofflor, mjukisar, dubbla tröjor, filt.. inget liksom hjälper?!

Helt sjukt ju. Någon som har koll på hur länge dessa symptom brukar hålla i sig?

JAG MED. Fryser ända in i märgen hela dagarna :( Är i vecka 6.
  • miamarina84

Plussade i fredags morgon v 2-3 och ett till positivt test lördag morgon. Så antar att detta är sant :) BF 7/6 :) är i v 4+4.

• Starletz

Vad roligt att vi är så många som har BF så nära inpå varann :) någon som har börjat må illa än?

• Fruvik

Åh va roligt med alla plus!! Har en kille sedan innan på 4,5 år och har en ofostrig och tre missfall i mellan. Så nu håller vi tummarna!! Bf den 6/6! Ska ringa Bm imorgon och boka ett tidigt UL. Hoppas att det är någon där inne som vill stanna kvar!!

• miamarina84

Vi började vår resa september 14 och nu september 16 fick vi se vårt första plus :) gjorde ivf i augusti som misslyckandes tyvärr o har ett äggplock inbokat v 45. Men ska avboka för nu r jag spontan GRAVID :)

• mammsen79
    hesa83 skrev 2016-10-02 19:01:06 följande:

Du kanske har järnbrist? Köp blutsaft på flaska
Svar på tråden BF juni 2017