• t123

BF juni 2017

Hej! Här kan vi väl samlas, vi med BF i juni 2017? Jag plussade idag, det är flera dagar innan BIM så än så länge kanske vi inte är så många här, men fyll gärna på allt eftersom! :) 

För mig blir BF runt 4/6 tror jag, det är mitt andra barn och jag är 26 år. Berätta gärna om er också! :)

• Svar på tråden BF juni 2017
  • LaPil

BF JUNI 2017 GRUPP PÅ FACEBOOK.

MAILA MIG PÅ SYSKONRESAN@OUTLOOK.COM SÅ BJUDER JAG IN ER Glad 

Er inbjudan kommer förmodligen att skickas via Facebook så tänk på att kika i skräpposten om ni inte hittar det.

Instagram @syskonresan
  • GrönaDruvan

Jag hoppar ur tråden då jag blöder mer och mer, så det blev missfall denna gången också...
    Försök 17 nästa gång.
    Lycka till ni andra och hoppas era små bönor stannar!!

• Eniis
    GrönaDruvan skrev 2016-09-30 17:16:29 följande:

Jag hoppar ur tråden då jag blöder mer och mer, så det blev missfall denna gången också...

Försök 17 nästa gång.

Men usch vad tråkigt! Så ledsen för er skull! Hoppas verkligen att det blir er tur snart och att ni kan få bra hjälp.
  • Starletz

Hej alla! Plussade igår är i V 1-2 enligt CB. BF 13 juni :) bor i Sthlm.
    Första barnet och är 26

• Cacek

Är i V4+2 idag och förutom trötthet, molvärk och halsbränna har jag inte haft jätte mycket symptom. Men nu ikväll så blev jag yr när jag satt och virkade en sovkorg till våra katter. Lite illamående med. Hade hoppats på att slippa illamåendet, men med tanke på att jag är jätteåksjuk och blir illamående för minsta lilla så har jag varit beredd på det. Men inga kräkningar änsålänge men de kommer säkert med snart xD

• Ptp

Hej! Jag tror att jag kanske ska föda någon gång i slutet av maj och kanske kan få vara med i den här tråden endå ????

Plussade i onsdags (fredag idag)

Har molande värk i livmodern och illamåendet kommer i attacker då och då men går över. Har inte spytt något och hoppas jag slipper. Är sjukt orolig för missfall då jag längtar så så mycket efter detta. Gäspar hela tiden men annars känner jag mig glad.

Hur mår ni?

Ska enligt beräkningar vara i v.6 nu

• Mimmsan01

Stor kram!! Lycka till igen <3

GrönaDruvan skrev 2016-09-30 17:16:29 följande:

Försök 17 nästa gång.

• Flippfloppan

Hej!

Jag plussade i måndags och är enligt appen i v 5+3. Det är första gången och kan knappt tro att det är sant.:) Är det någon som har tips på bra MVC eller barnmorskemottagning i Sthlm? Bor på Södermalm och undrar om någon har erfarenhet av mamma Mia söder?

J

• lingonrisig
    Starletz skrev 2016-09-30 21:47:46 följande:

Hej alla! Plussade igår är i V 1-2 enligt CB. BF 13 juni :) bor i Sthlm.
    Första barnet och är 26

Grattis! Bor också i Stockholm och väntar första barnet :)
  • lingonrisig
    Flippfloppan skrev 2016-10-01 09:17:17 följande:

Hej!

Jag plussade i måndags och är enligt appen i v 5+3. Det är första gången och kan knappt tro att det är sant.:) Är det någon som har tips på bra MVC eller barnmorskemottagning i Sthlm? Bor på Södermalm och undrar om någon har erfarenhet av mamma Mia söder?

J

Jag har hört mycket gott om Mamma Mia :)
Svar på tråden BF juni 2017