• t123

BF juni 2017

Hej! Här kan vi väl samlas, vi med BF i juni 2017? Jag plussade idag, det är flera dagar innan BIM så än så länge kanske vi inte är så många här, men fyll gärna på allt eftersom! :) 

För mig blir BF runt 4/6 tror jag, det är mitt andra barn och jag är 26 år. Berätta gärna om er också! :)

• Svar på tråden BF juni 2017
  • lingonrisig
    Cacek skrev 2016-10-01 20:31:15 följande:
    Jag ska på inskrivning när jag är i v8+5. Tror hälsosamtalet är inbakat i inskrivningen. Men jag har ingen aning :)

Jag fick också tid för första UL när jag ringde om inskrivningen.
    Första ul, är det kub?
  • lingonrisig
    parmesan skrev 2016-10-01 20:33:28 följande:
    Lite smått illamående som kommer och går. Framförallt på kvällen. Förra gången satte det igång ordentligt lite senare så ropar inte hej än haha. Du då? :)
    Åh attans haha, jag är jätterädd att jag ska bli illamående och tänkte att om jag klarar nog den här veckan så kanske jag slipper, men det kanske är optimistiskt :p
  • ejh97

Jag ska till mvc i v 6+5 så antar att det är supertidigt då. Men hon kanske valde en tid tidigt då jag är ung?

• Starletz
    ejh97 skrev 2016-10-01 21:08:50 följande:

Jag ska till mvc i v 6+5 så antar att det är supertidigt då. Men hon kanske valde en tid tidigt då jag är ung?

Jag ska nog ringa mvc i veckan och se till att få en tid tidigt,
  • ejh97
    Starletz skrev 2016-10-01 21:09:52 följande:

Jag ska nog ringa mvc i veckan och se till att få en tid tidigt,

Känns ju skönt att få en tid tidigt eftersom allt ändå är nytt.
  • Madsan

Jag är i vecka 5 (4+5) Är beräknad 4/6-17, och ska på mvc den 10/10 och första ultraljud den 17/10 :)

Mina symtom hittills huvudvärk, mensvärk och ömma bröst, samt ett jävla sötsug.. ????

• Tomkartong

Jag och min sambo gjorde IVF med ett litet embryo 15 september och det har som tur var tagit sig så jag har ett litet pyre i magen.
    Jag har dock blivit lite överstimulerad så är väldigt svullen och har ungefär 2-4 liter vätska i buken beroende på tidpunkt på dygnet. Lite drygt men helt okej.
    Jag fick i alla fall veta att min livmoder växt på sig bra och att "slemhinnan var tjock och gosig" enligt gynläkare. Jag borde få bebis första veckan i juni. 

• vi259
    ejh97 skrev 2016-10-01 21:08:50 följande:

Här där jag bor är de hälsosamtal i v 6-8 och sedan inskrivning v 12. Kanske är samma för dig?
  • SoMe

Ingen mer än jag som ftf inte känner ngt alls? Börjar tro att jag inbillat mig. 5+1 idag enl vad barnmorskan sa när jag ringde och bokade tid för hälsosamtal...

• Feagnoli

Hej hej. Hoppar gärna i här :) plussade den 29/9 med ett svagt PE. Gjorde tvår nya PE idag som även dom var svaga men tydliga. Så beräknad bf är 10-11/6-2017. :).

Har tre tjejer sen innan som är 5,11,12 år.

Svar på tråden BF juni 2017