• t123

BF juni 2017

Hej! Här kan vi väl samlas, vi med BF i juni 2017? Jag plussade idag, det är flera dagar innan BIM så än så länge kanske vi inte är så många här, men fyll gärna på allt eftersom! :) 

För mig blir BF runt 4/6 tror jag, det är mitt andra barn och jag är 26 år. Berätta gärna om er också! :)

• Svar på tråden BF juni 2017
  • charmed86
    LaPil skrev 2016-09-28 09:15:40 följande:

Är det någon som är intresserad av en hemlig grupp på Facebook där vi kan vara oss själva och skippa alias? Dit kan ingen komma via Google heller ????

Jag är!
  • charmed86

Är det någon som är intresserad av en hemlig grupp på Facebook där vi kan vara oss själva och skippa alias? Dit kan ingen komma via Google heller ????

Jag är!
  • lj410
    charmed86 skrev 2016-09-28 17:05:04 följande:

Jag är!

Gärna!
  • Mimmsan01

Ja e på!! :)

• GrönaDruvan

Jag har inga större förhoppningar att detta kommer att sluta väl... Det kommer ljusrosa på pappret varje gång jag "trycker upp" det så att säga, och de gånger jag gjort nr 2 så kommer det klarrött blod. Varför händer detta mig igen? Hur ska man orka igen?
    Sitter och läser om andra som blödit och det finns ju solskenshistorier, men när man nyss gått igenom ett missfall så känns det ju inte kul. Det är så färskt i minnet.

• Smorrisson

Blä.. Nojig. Med tre missfall bakom mig nojar man för allt. Har inte haft jättemycket symptom men ändå litegrann. Nu idag, ingenting. Måste det betyda något? Hur Har ni det med symptom? Har ni mycket? Hela tiden?
    Vecka 5+2 här..

• ejh97
    aprilhimlen95 skrev 2016-09-28 08:48:52 följande:

Hoppar in här! Är i v5.( 4+4) Plussade på bim-4 :) 21 år i november och första barnet. Fick missfall i v.5 i juni.

Vi är lika långt gångna:)
  • ejh97
    Smorrisson skrev 2016-09-28 19:17:00 följande:

Blä.. Nojig. Med tre missfall bakom mig nojar man för allt. Har inte haft jättemycket symptom men ändå litegrann. Nu idag, ingenting. Måste det betyda något? Hur Har ni det med symptom? Har ni mycket? Hela tiden?

Vecka 5+2 här..

Jag känner mig trött och lite illamående då och då. Hade lite molvärk igår kväll och i morse. Brösten sprängande onda. V 4+4
  • Smorrisson
    ejh97 skrev 2016-09-28 19:20:38 följande:
    Jag känner mig trött och lite illamående då och då. Hade lite molvärk igår kväll och i morse. Brösten sprängande onda. V 4+4
    Ja trött är jag, och humörsvängningar. Men inget i brösten. Molvärk hade jag en del i början men typ inget nu.
  • Spisa

min molvärk har typ också försvunnit, men jag har riktigt ömma och spända bröst, kissar mer, sover dåligt, trött på eftermiddagarna, lätt illamående nån gång per dag, ibland uppblåst mage

Svar på tråden BF juni 2017