BF juni 2017
Hej!
Hoppar in här om det är okej
Plussade igår på BIM-1 och har BF 6/6-17.
Har ett barn sedan innan, en pojke på 3,5 år. Bor strax utanför Stockholm i hus tillsammans med min man, vår son och vår 6 månadera valp.
Hej!
Hoppar in här om det är okej
Plussade igår på BIM-1 och har BF 6/6-17.
Har ett barn sedan innan, en pojke på 3,5 år. Bor strax utanför Stockholm i hus tillsammans med min man, vår son och vår 6 månadera valp.
lingonrisig Jag har molvärk sedan igår från och till, antar att det är växtvärk!
Är det någon som är intresserad av en hemlig grupp på Facebook där vi kan vara oss själva och skippa alias? Dit kan ingen komma via Google heller ????
Är det någon som är intresserad av en hemlig grupp på Facebook där vi kan vara oss själva och skippa alias? Dit kan ingen komma via Google heller ????
Blä.. Nojig. Med tre missfall bakom mig nojar man för allt. Har inte haft jättemycket symptom men ändå litegrann. Nu idag, ingenting. Måste det betyda något? Hur Har ni det med symptom? Har ni mycket? Hela tiden?
Vecka 5+2 här..
Är på bim -7 ska tilläggas
Vad roligt att vi är så många som har BF så nära inpå varann :) någon som har börjat må illa än?
Någon som var intresserad av en Facebook-grupp? Måste bjuda in en vän för att kunna skapa en grupp verkar det som.
Jag är intresserad av Fb grupp och har mailat dig
Men kolla skräpmail då min adress är egen domän
Mvh ella
Outlook såklart. Inte oulook
Det har startats en som heter Junimammor 2017. Minns inte vilket alias hon som "äger" den har men hade mail syskonresan@oulook.com