Madde87 skrev 2017-06-28 20:58:25 följande:
Pannbjudning tror jag det hette så det blev akut snitt. Det läskigaste jag varit med om men allt har ju gått bra ändå! Och bebis mår bra så ska inte klaga :) men vilken dramatik det blev och jag blir helt bölig när jag läser om det eller pratar om det. Är så glad för förlossningsvården i Sverige och att vi mår bra! :)
Ja ni kämpade bra ....var nöjd för det som gick bra. Jag kan klaga på min dag men borde oxå se det som i helhet att även om jag körde sönder lite av fälgen idag och
Madde87 skrev 2017-06-28 20:58:25 följande:
Pannbjudning tror jag det hette så det blev akut snitt. Det läskigaste jag varit med om men allt har ju gått bra ändå! Och bebis mår bra så ska inte klaga :) men vilken dramatik det blev och jag blir helt bölig när jag läser om det eller pratar om det. Är så glad för förlossningsvården i Sverige och att vi mår bra! :)
Jag klagar (på löjliga saker) för mina fälgar som gick lite sönder idag. Borde tycka att iaf klarade sig däcket och värre skada blev det inte.... gravid hjärnan som inte kan hantera vissa saker :) man blir känslig å gråter. Känner sig värdelös.
Skönt att ni mår bra nu iaf. Och får mysa med varandra. :) nu får jag väl gå trösta min stora son som gråter för att han bara är trött.