BF juni 2017
Jag hoppas på att få vara med i denna tråden.. om ungefär 2 veckor märker vi det. Försök nr 6 efter missfallet!
Jag hoppas på att få vara med i denna tråden.. om ungefär 2 veckor märker vi det. Försök nr 6 efter missfallet!
Igår eller idag bör borde min mens komma men jag hoppas att den absolut inte kommer. Så att jag istället är gravid och att jag får vara med i denna grupp. Hoppas hoppas hoppas!
Behöver lite hjälp.
Jag skulle egentligen haft mens för 2-3 dagar sedan men den är inte här. Har regelbunden mens annars..
Har testat med sticker med sträck där det svagt har visat positivt. Tog dock ett från clearblue digital imorse och fick att jag inte var gravid. För något år sedan när jag inte ville bli gravid så stod det på CB test att jag var gravid trots att jag inte var det..vet inte om jag kan lita på den.
Någon som vart med om liknande?
Hej hej. . Om någon timma ska jag iväg till barnmorskemottagningen och ta ett gravtest och hoppas på ett pluss! Jag har testat hemma med stickor som busar svagt positivt.
Att gå till bm och få det bevisat av de är lite extra och då kan jag ta det mer på riktigt. Hoppas på ett pluss hos de också. Fortfarande ingen mens ju. ..
God morgon.
Nu var det min tur. Har plussat ett starkt pluss och BF är runt den 20 juni -17. Hoppas på att det går vägen denna gången.
Jag har ett missfall I v 11 sedan tidigare. Denna gången tänker jag inte oroa mig så mycket. Jag hoppas på att allt ska gå bra. Längtar bara till att få de bebisens hjärta
Har molande värk, lite metallsmak i munnen och jättehungrig ofta. Jag är så himla glad att jag är gravid igen.. BF 20 juni
Hej jag plussade idag beräknad 21/6 med mitt andra barn, är 26år gammal. Våran dotter blir 3 i februari och ska nu bli storasyster om allt går vägen ????. Mår ni andra bra ännu? Inget illamående eller andra tecken?
Alltså vad ska man göra åt d? Lär ju inte hålla såhär. Sover från 22-01 ungefär sen ligger jag vaken...
Jag ska på ett ultraljud i vecka 9 (8+1) för att se att hjärtat är på plats och allting är ok.detta sker den 9/11. Jag är redan nervös efterom jag har er missfall sen innan. Håller alla tummar och tår för att allting ser bra ut då.
Hej! Får jag hoppa in i tråden?
Jag är 24 år och har en dotter på 2 år, och nu är vi gravida med ett syskon som beräknas komma den 20/6 om allt går som det ska. ??