Inlägg från: Oktober23 |Visa alla inlägg
  • Oktober23

BF juni 2017

Hej hej.. är det någon som nyligen har varit på RUL och tagit reda på kön? Jag är förväntansfull och räknar ner dagarna till RUL haha.

• Oktober23

Vad många det är som ska få flickor. Jag har också en jättestark känsla på att jag bär en flicka. Nästa vecka får vi veta.. spännande!

• Oktober23

Imorgon ska vi äntligen på RUL och jag ät lite nervös och det ska bli spännande och kolla kön. Jag själv tror att det blir flicka!

• Oktober23

Var på RUL idag och där kunde vi se en frisk liten pojke och jag är fantastiskt lycklig!

• Oktober23

Jag har sökt om graviditetspenning och hoppas att det går igenom. 60 dagar innan BF 20 juni. Annars så får jag bli sjukskriven om jag inte orkar. Jag kommer ta min semester efter att bebisen är född för att spara på föräldradagarna... hittills låter nog min plan bra. Vad tycker ni om den?

• Oktober23

Hej alla gravida!
    Hur går fet för er? Vi har ju inte hörts på ett tag. Vilken vecka är ni i och hur mår ni?

Jag själv är i vecka 25 och mår bra!

• Oktober23

Hej!
    Tänkte kolla lite med er som har barn sedan tidigare och till er blivande föräldrar.. kommer ni att köpa skor till era bebisar trots att de inte går? Jag har sett lite olika och tänker själv att det är väl ganska onödigt med skot när de inte ens går? .. eller? Tänker jag fel?

• Oktober23

Jag är nu i vecka 34 och mår fantastiskt bra faktiskt. Mådde illa i 10 veckor i början men efter det har jag haft lite halsbränna o så. Har lite sammandragningar men annars mår jag faktiskt bra! Vill gärna gå hem inom 2 veckor från jobbet, jobbar i förskolan.
    Någon mer som funderar på att gå hem snart?

• Oktober23
    Saahaaraa88 skrev 2017-05-04 22:11:10 följande:
    Så skönt att du fick/kunde gå hem då! Måste varit ganska krävande att jobba med massa barn, att bära runt på osv. Jag gick också hem i v.32 (jobbar som servitris) så var mkt spring och bärande.

När har du bf? Är de ditt första barn?
    Heh. Jag har inte gått hem än, jag hoppas på att göra det svart. Ja, detta är mitt första barn. Ditt då?
  • Oktober23

Hej hej gänget!
    Hur går det för alla? Någon som har fött än? Hehe..

Jag själv är i vecka 35 och hoppas att jag inte går över vecka 40 iaf. Har mycket halsbränna och är helt stel/öm nere vid bäckenet. Annars mår jag bra.

• Oktober23

Jaa!! Grattis till alla!

Själv har jag passerat mitt bf med 1 dag, jag väntar ovh väntar.. igångsättning 5 juli om bebis inte bestämmer sig för att komma innan :)

• Oktober23
    Madde87 skrev 2017-06-21 18:35:04 följande:
    Är också 1 dag över nu. 5 juli känns som en evighet! När får man veta när det blir igångsättning?

Har du några känningar?
    Jag var hos bm idag och det var hon som sa det,..
  • Oktober23
    Oktober23 skrev 2017-06-21 23:07:05 följande:
    Jag var hos bm idag och det var hon som sa det,..
    Jag har en del sammandragningar till och från men och lite förvärkar som jag tror att det är.. svårt att vers riktigt vad som är vad. Själv då?
  • Oktober23
    Strudel skrev 2017-06-22 14:08:28 följande:
    Haha trodde aldrig att man skulle kunna känna en slags avundsjuka för att andra ha smärtor men inte jag Skrattande   Vill också att det sätter igång, men det är bara BF idag för mig utan några symptom alls så jag får nog vänta några dagar till...

Lycka till med förlossningen Fru89, håller tummarna att det kommer igång ordentligt snabbt o att allt går så bra som möjligt! {#emotions_dlg.flower}
    Hahah, eller hur! Man känner en liten avundsjuka för andras smärtor. Så sjukt, haha!
    Jag är på bf+2 och vill föda innan måndag :)
  • Oktober23

Hej hej! Jaa min bebis har kommit, han kom 1 juli och vi är överlyckliga. Förlossningen tog 13 h. Vår pojke är den mest underbaraste!

Svar på tråden BF juni 2017