BF juni 2017
Snart blir det dags för junibebisar. Vad mysigt :)
Snart blir det dags för junibebisar. Vad mysigt :)
Jag har aldrig mått så dåligt som jag gör nu, foglossningen är helt åt skogen, det bränner och hugger som tusen nålar nere i snippan vid varje steg jag tar. Kan inte sova för jag är konstant kissnödig men kan inte kissa lr bajsa för jag är såååå svullen därnere med en massa åderbråck:( gråter när jag blir nödig. Förvärkar och sammandragningar konstant, Huvudvärk, halsbränna, sura uppstötningar, värk i hela kroppen, svullna fötter och händer, åderbråck överallt. Är i vecka 34+5 med 3d barnet och jag hoppas att hon tänker komma snart, för jag går under. Sur, gnällig tant, gråter för allt och allmänt deppig är psyket just nu. Men men öppen 1 cm iaf och mjuk tapp så nu jävlar ska det komma igång snart hoppas jag.
Jag har försökt hitta in men kommer inte in alls typ då jag är s svullen:( tror även livmodern sitter högre upp så svårt att få upp fingrarna men jag hade inte haft nåt emot att kunna göra det själv. Har blivit igångsatt 2 ggr och kräver det denna gång oxå men kan ju bli sent isf och jag orkar inte mer nu. Ger snart upp, vet inte hur jag ska orka föda lr ens ta hand om ett till barn när jag mår såhär:(
Haha han vill inte ens ha sex med mej för han är rädd för att skada bebisen så han lär inte stoppa in fingrarna där;) men tror jag nådde den imorse, först var det bara som ett kuddrum därinne typ haha men om man får orgasm så kommer den tydligen fram(försöker med allt såklart;)) då kände jag nåt som var lite avlångt men det var väldigt mjukt ändå så kunde inte känna nåt hål utan det var slemmigt men kändes som nåt som kunde va tappen iaf. Jo vi är klara med allt typ, det är väl blöjor och sånt men det tar vi pö om pö. Yngsta sonen är 18 månader och vi sålde alla grejer från han en vecka innan jag plussa så det var lite typiskt att behöva köpa om allt igen. Ni då?
Hej. Jag har BF 5 juni, det är tredje barnet. 1a igångsatt för havandeskapsförgiftning och 2a kom två dagar tidigt.
Har gjort två hinnsvepningar hittills, en förra veckan och en idag. Det ända som händer på mig är att det kommer mycket slem och får molande värk och hugg neråt när jag står och går. Men hoppas det gör mer verkan på dig! : )
Jag får imorgon reda på igångsättningsdatum då jag inte får gå över tiden på grund av att jag inte får föda för stor bebis efter en canceroperation där nere.
Vill helst inte bli igångsatt, så det får gärna komma igång nu! Skapligt otålig!
Hahaha man kan ju göra det om man vågar men jag drev nog mest:):):)
Hej alla!
Jag följer er litegrann här även om jag hänger i bf juli tråden egentligen!
Dock ska jag få igångsättning den 19 juni, så är lite kul att läsa om er nu, att vissa ska få snart, om hinnsvepningar osv.
Kul att vi alla är så nära nu!!
Kom att tänka på att jag faktiskt var med i denna tråden i början när jag plussade! Fick ju missfall dock!
Hej!
Jag har sen igår eftermiddag till och från haft ganska mycket "mensvärk". Jag har även varit lite sådär i magen...
Jag är i vecka 37+4. Är det någon som känner igen detta? Kan det vara förvärkar?
Ha en fin dag!
Var på spec mödra igår då jag hade väldigt regelbunda förvärkar i förrgår i ca 5 timmar, tog alvedon och ett bad och då blev det glesare men gjorde mycket ondare. Bt var lite högre och läckte protein. Mjuk tapp som är öppen 2 cm. Tid för igångsättningssamtal nästa torsdag, får se om hon kommer innan. Har fortfarande sjukt ont i rygg och ljumskar samt mensvärk överallt.