• t123

BF juni 2017

Hej! Här kan vi väl samlas, vi med BF i juni 2017? Jag plussade idag, det är flera dagar innan BIM så än så länge kanske vi inte är så många här, men fyll gärna på allt eftersom! :) 

För mig blir BF runt 4/6 tror jag, det är mitt andra barn och jag är 26 år. Berätta gärna om er också! :)

• Svar på tråden BF juni 2017
  • Dalkullan92

Jag plussade i dag. :) vågade knappt tro. Tog 3 tester:)

jag är 24 sambon 30 och de är vårat första barn :)

Vi har gjort 5 försök.

BF 14-15 juni.

• FrökenPT

Har fram tills nu, v 6, ätit med god aptit och hela tiden. Nu slog illamåendet till... Går inte att äta mat, lite fil och frukt funkar. Men fisk och nötfärs får jag inte i mig, helt sjukt! Vad gör man?

• SoMe
    hesa83 skrev 2016-10-02 19:01:06 följande:

Jag är gravid i vecka 5 och den senaste veckan fryser jag som en jäkla TOK varenda kväll! Från 17-18 tiden till jag somnar.

Spolar upp bad med så varmt vatten det bara går, tjocka tofflor, mjukisar, dubbla tröjor, filt.. inget liksom hjälper?!

Helt sjukt ju. Någon som har koll på hur länge dessa symptom brukar hålla i sig?

Aaah, det kan ju så klart vara ett symptom! Fryser också massor och speciellt om kvällarna!! Och jag som trodde jag var helt symptomfri ????
  • Biirna

Jag har BF 1 juni enligt min beräkning. Ska på första besöket hos barnmorskan i morgon.

Var gravid i våras och fick tyvärr sent MA i slutet av maj i vecka 18. Hoppas på bättre tur denna gång, men man vågar knappt tro på att man är gravid även fast jag plussat på tre test.

• Biirna
    Eniis skrev 2016-09-23 09:53:45 följande:

Hej!

Jag plussade idag på bim-3. Andra barnet blir det (förhoppningsvis).

Känns jättekul och jätteläskigt

Lite olika datum på bf beroende på uträknare men 5-7/6 verkar det vara.

Bor i Uppsala. Nån mer?

Jag bor också i Uppsala.

Ska till barnmorskan på första besöket i morgon ?
  • Maklin

Var tvungen att skapa ett konto för att hoppa in i tråden haha! Jätterolig grej ju!

Så grattis till mig för det nya medlemsskapet och for the little knodd in my mage!

Kissade på stickan den 4:e september medan svärföräldrarna var på besök (har inget tålamod att vänta men de är ovetande i dagsläget). Jag satt på toa, min sambo på den andra toan (som för övrigt inte har något lås) och gjorde sin grej.

Jag blev i ett sånt chocktillstånd, tar kisstickan och stoppar i fickan, försöker oskyldigt rusa till den andra toaletten där min sambo är, öppnar dörren och stänger igen efter mig.

Jag visar kisstickan, han slutar spela på telefonen och tittar på mig som ett frågetecken.

"Vad är det där? Vad betyder det? Va? Vad händer?" Han förstod själv vad det innebar. Sen började vi skratta.

Det kommer bli jätteroligt att berätta för vårt barn att morsan berättade för pappsen att de väntade barn när han satt och sket.... Eller inte. Givetvis blir det en historia där jag var påhittig som fan och sambon blev så lycklig att han grät.

Är 22 år, los pappos är 27 och lillknodden är i v. 5.

• Eniis
    Biirna skrev 2016-10-02 23:40:59 följande:

Jag bor också i Uppsala.

Ska till barnmorskan på första besöket i morgon ?

Jag med :) Vart går du? Jag ska till Svartbäcken
  • charmed86
    Starletz skrev 2016-10-02 19:51:24 följande:

Vad roligt att vi är så många som har BF så nära inpå varann :) någon som har börjat må illa än?

Jag! ???? har mått konstant illa sen 2 dagar innan BIM.
  • charmed86

Någon som var intresserad av en Facebook-grupp? Måste bjuda in en vän för att kunna skapa en grupp verkar det som.

• Mammapuff

Jag är intresserad av Fb grupp och har mailat dig

Men kolla skräpmail då min adress är egen domän

Mvh ella

Svar på tråden BF juni 2017