• t123

BF juni 2017

Hej! Här kan vi väl samlas, vi med BF i juni 2017? Jag plussade idag, det är flera dagar innan BIM så än så länge kanske vi inte är så många här, men fyll gärna på allt eftersom! :) 

För mig blir BF runt 4/6 tror jag, det är mitt andra barn och jag är 26 år. Berätta gärna om er också! :)

• Svar på tråden BF juni 2017
  • Päärlan
    crizziepalm skrev 2016-10-04 10:41:34 följande:

Hoppar in här och hoppas inte jag får hoppa ut igen som jag fick göra i den förra gruppen BF feb.. Fick missfall men nu kör jag hårt med progesteron! Idag tog jag alldeles för tighta byxor på mig till jobbet Är 33 och bor i Göteborg. Har väldigt lite symptom ännu..

Hej! Samma sits som dig. Missfall i februari, inga ömma bröst men dock mkt mensvärk som jag inte hade sist. Känner mig trött också. Ska på tidigt ultraljud hos barnmorskegruppen. Gbg här med!
  • Päärlan
    crizziepalm skrev 2016-10-04 12:31:52 följande:

Får ni också stick och hugg i äggstockstrakten?

Jag fick det inatt. Helt galet va d. Vet inte om d ska vara så. Ej fått d innan.
  • fannyyh

Igår hade jag som "knivhugg" 3-4 ggr i underlivet. Vet inte om det var i livmodern men de kändes som inne i slidan iallafall..
  • sooss
    mammsen79 skrev 2016-10-03 22:45:43 följande:
    Jag har massa olika symtom men vet ej om jag är gravid? Ska ha mens nu på fredag o tänkte göra ett test i morgon bitti, vad tror ni? Kan mam göra test redan 3 dagar innan mens?
    Jag ska ha mens på lördag men har beställt "tidigt graviditetstest" från RFSU för att testa innan, fast hade säkert funkat med vanligt test :)

Vad har du för symptom? Jag är jättetrött, kissar mycket och har mått illa endel. Detta behöver ju dock inte innebära graviditet, men man inbillar sig det :)

Någon annan som mått illa redan ca en vecka innan BIM eller är det för tidigt för att vara graviditetssymptom?
  • LaPil

Såg att någon letade efter mig :)

HEMLIG BF JUNI 2017 GRUPP PÅ FACEBOOK.

MAILA MIG PÅ [email protected] SÅ BJUDER JAG IN ER Glad 

Kanske kan TS lägga till detta i beskrivningen så alla kan se det? Hjärta

Instagram @syskonresan
  • mammsen79
    sooss skrev 2016-10-04 13:57:15 följande:

Jag ska ha mens på lördag men har beställt "tidigt graviditetstest" från RFSU för att testa innan, fast hade säkert funkat med vanligt test :)

Vad har du för symptom? Jag är jättetrött, kissar mycket och har mått illa endel. Detta behöver ju dock inte innebära graviditet, men man inbillar sig det :)

Någon annan som mått illa redan ca en vecka innan BIM eller är det för tidigt för att vara graviditetssymptom?

Jag gjorde ett test i morse och det visade inget då jag har varit sjukligt trött. Spänner o brösten. Alla möjliga humör, o molvärk. Kan ju även vara Pms då jag brukar ha det med så man vet ju inte vilket det är

Avvaktar nu till fredag för ett nytt test
  • Starletz

Jag har molvärk och stickningar/hugg hela tiden. Är jätte vanligt tydligen då livmodern växer snabbt första tiden. Så är växtvärk :)
  • Sofiesens87

Plussade igår! Och beräknat runt 1-4 juni tror jag (lite oregelbunden cykel). Vi har försökt sen juni detta året så plusset blev mer än välkommet dock är det många tankar som går runt i huvudet! Trots att det är andra barnet:) fick till för inskrivning den 9/11! Lång väntan innan man kan berätta ;)

• LinneaLiamsmamma

Hej Linnea heter jag och är 27 år, har en son på 3 år sedan tidigare och förra söndagen plusssde jag igen efter ett tidigt missfall. Tjoho :)

Bf 2 juni och ska på första bm besöket imorgon. Dessvärre börjar jag nojja då jag har mått väldigt dåligt sedan dag 1 med öm mage ömma bröst illa mående osv men sedan i söndags har alla symtom försvunnit :/ så är lite orolig men inte fått något blödning, är i vecka 6 (5+3)

Någon med samma erfarenhet. Med sonen mådde ja relativt bra hela graviditeten så inte så mkt att jämföra med. :)

Svar på tråden BF juni 2017