Inlägg från: Tomkartong |Visa alla inlägg
  • Tomkartong

BF juni 2017

Jag och min sambo gjorde IVF med ett litet embryo 15 september och det har som tur var tagit sig så jag har ett litet pyre i magen.
    Jag har dock blivit lite överstimulerad så är väldigt svullen och har ungefär 2-4 liter vätska i buken beroende på tidpunkt på dygnet. Lite drygt men helt okej.
    Jag fick i alla fall veta att min livmoder växt på sig bra och att "slemhinnan var tjock och gosig" enligt gynläkare. Jag borde få bebis första veckan i juni. 

• Tomkartong

Hej!
    Jag läste precis de senaste inläggen om MA, jag är verkligen ledsen för er skull.  Det är min absolut största skräck.
    Jag köpte en angelsound för att försöka hitta hjärtljud och nu när jag är i vecka 14 så har jag lyckats hitta både puls och fosterrörelser. Det har varit skönt att ha hört pulsen nu när jag inte känner mig det minsta gravid.
    Jag har en fråga till er som sällan pratas om, har ni någon ångest? Jag har de senaste veckorna börjat få väldigt mycket ångest och jag har i grunden en ångestproblematik som går i skov, dock "borde" jag inte ha någon ångest nu så jag funderar på om hormonomställning i kroppen kan spela roll. Någon som känner igen sig?

Svar på tråden BF juni 2017