BF juni 2017
Hej alla! Plussade igår är i V 1-2 enligt CB. BF 13 juni :) bor i Sthlm.
Första barnet och är 26
Hej alla! Plussade igår är i V 1-2 enligt CB. BF 13 juni :) bor i Sthlm.
Första barnet och är 26
När ska ni på inskrivning? Jag fick en tid i v 8+3 för inskrivning. Blev lite förvånad för trodde det skulle vara hälsosamtal först typ nu och sen inskrivning tidigast v 11. Men fått allt om bakfoten tydligen :p
Är i V4+2 idag och förutom trötthet, molvärk och halsbränna har jag inte haft jätte mycket symptom. Men nu ikväll så blev jag yr när jag satt och virkade en sovkorg till våra katter. Lite illamående med. Hade hoppats på att slippa illamåendet, men med tanke på att jag är jätteåksjuk och blir illamående för minsta lilla så har jag varit beredd på det. Men inga kräkningar änsålänge men de kommer säkert med snart xD
Jag ska till mvc i v 6+5 så antar att det är supertidigt då. Men hon kanske valde en tid tidigt då jag är ung?
Hej hej. Hoppar gärna i här :) plussade den 29/9 med ett svagt PE. Gjorde tvår nya PE idag som även dom var svaga men tydliga. Så beräknad bf är 10-11/6-2017. :).
Har tre tjejer sen innan som är 5,11,12 år.
Vad roligt att vi är så många som har BF så nära inpå varann :) någon som har börjat må illa än?
Är det någon som varit gravid förut och haft blodiga flytningar? Jag är lite orolig, hade en blodig flytning igår kväll men det kom inget mer då. Idag är det yttepyttelite brunt istället. Hade det en gång precis efter plusset men det var direkt efter sex så då var jag inte orolig. Är i v. 5+2
Är det någon mer än jag som har jätte ömma bröst redan (i V 4+0)