Too tiki skrev 2017-01-10 22:55:22 följande:
Jo det var för tidigt, särskilt med tanke på att jag tog en vanlig gravtest. Vet inte varför jag tog testet men jag har några olika billiga tester liggande så jag tänkte, varför inte :)
Jag hade också velat testa i övermorgon men vet inte om jag vågar...Har bara en CB early och den vill jag inte ta förrän tidigast 13-14 och de andra borde väl knappt visa något ÄL+9?
Har suttit och studerat FF och tempkurvor och jag har bara sett några få som testat och fått pluss ÄL+9, men väldigt många som testat positivt ÄL+10. Så av den anledningen känns det klokt att vänta tills äl+10 även om det kliar i fingrarna att testa tidigare ;)
Önskar dig all lycka till om du vågar testa imorgon och hör gärna av dig vad du får för resultat.
Ja jag har aldrig sett nåt på tester förrän ÄL+10-11 och då VÄLDIGT svagt, knappt synligt för blotta ögat, dagen innan kan det ha varit tokblankt. Så vet att ÄL+9 är tidigt.
Jag tog både det testa tidiga och ett testlagrets i samma urin, båda negativa vet att jag inte borde ge upp och att det är tidigt, men det känns ändå hopplöst och ledsamt. Men kommer testa i morgon igen, nu när jag väl börjat så tar jag ett om dagen av mina billiga stickor, får jag inte nåt positivt på ÄL+12 så slutar jag med progesteronet och ställer in mig på nästa försök...