• Silvercross

38+ och försöker bli gravid.

Hej

Jag är 39 och försöker bli gravid. Har ett barn som är fem nu. Lite orolig när tiden pressar så. Min man är 50 ?så kanske det tar lite tid innan det händer någonting.

Andra med samma situation?

Själv har bim den 27 september

• Svar på tråden 38+ och försöker bli gravid.
  • Too tiki
    Nykär15 skrev 2017-01-12 09:42:45 följande:
    var med uppe i natt och hade inte testen nära så kände de var dumt bara i morse...tror jag testar i morgon.

Jag var också uppe i natt för jag sov så dåligt iom sticken och molandet. Nu känns det mkt bättre men kan ana stick fortfarande, inget molande. Blev ingen test idag för min del heller iom att jag gick upp inatt, men jag har beställt nya tidiga tester så jag kan slösa lite sen när dem kommer :)

Lycka till imorgon, jag håller tummarna för er!

• mysmammi

Hej
    håller tummarna för dem som ska testa nu i dagarna. Hoppas på härliga små plus.
    Själv har jag inte fått plus på mina mer än på det svaga för några dagar sedan. Av någon anledning så visar mina ägglossningstest fortfarande starkt trots att det nu gått 2 veckor. Jag har aldrig streck på dem annars förutom runt ägglossning så tycker det är hemskt märkligt.

• Too tiki
    mysmammi skrev 2017-01-12 10:05:46 följande:

Hej
    håller tummarna för dem som ska testa nu i dagarna. Hoppas på härliga små plus.
    Själv har jag inte fått plus på mina mer än på det svaga för några dagar sedan. Av någon anledning så visar mina ägglossningstest fortfarande starkt trots att det nu gått 2 veckor. Jag har aldrig streck på dem annars förutom runt ägglossning så tycker det är hemskt märkligt.

När testade du senast och vilken dag var du på då?
  • Too tiki
    Tvilling73 skrev 2017-01-12 10:25:16 följande:

Nä då, så blankt det kan bli

Så trist :( Hoppas att hcg inte har hunnit bli tillräckligt högt ännu för dig....
  • Tvilling73
    Too tiki skrev 2017-01-12 10:40:23 följande:
    Så trist :( Hoppas att hcg inte har hunnit bli tillräckligt högt ännu för dig....
    Ja jag vet inte alls hur min kropp fungerar..
  • mysmammi
    Too tiki skrev 2017-01-12 10:39:02 följande:
    När testade du senast och vilken dag var du på då?
    har testat sedan dag 7. fick svagt dag 8 och starkt dag 9, blev svagt igen dag 11 men blev starkare igen dag 14 och har varit starkt sedan dess.
  • Nykär15
    Tvilling73 skrev 2017-01-12 10:25:16 följande:

Nä då, så blankt det kan bli

Blä vad trist :(
  • Too tiki
    mysmammi skrev 2017-01-12 10:53:08 följande:
    har testat sedan dag 7. fick svagt dag 8 och starkt dag 9, blev svagt igen dag 11 men blev starkare igen dag 14 och har varit starkt sedan dess.
    Har du testat med gravtest, eller bara ÄL test, har svårt för att hänga med i alla trådar :) ? ÄL tester kan ju reagera om man är gravid så har du inte gravtestat dig nyligen så gör det.
  • mysmammi

Jag tog två gravtest några dagar sedan som båda visa väldigt svaga streck så vänta tills igår och tog ett gravtest till men det var helt blankt.

Magen molar och jag har ont i ländryggen. Vet inte vad jag ska tro

Svar på tråden 38+ och försöker bli gravid.