• Silvercross

38+ och försöker bli gravid.

Hej

Jag är 39 och försöker bli gravid. Har ett barn som är fem nu. Lite orolig när tiden pressar så. Min man är 50 ?så kanske det tar lite tid innan det händer någonting.

Andra med samma situation?

Själv har bim den 27 september

• Svar på tråden 38+ och försöker bli gravid.
  • Nykär15
    Too tiki skrev 2017-01-11 11:30:38 följande:

Kollade precis med ÄL test och det var toknegativt. Nu hade jag inte hållit mig särskilt länge för jag är så satans kissnödig hela tiden, men inget extra streck i varje fall. Får kanske försöka hålla mig i ett par timmar och testa om, om det bar går att låta bli att kissa.... :)

Min tapp är mjuk utanpå, hård i mitten och ligger mellan lågt och mellanhögt eller vad man ska säga. Har varit så sen ÄL och verkar variera under dagen...

Nu anar jag en mensvärk ihop med detta stickande knepiga så jag blir mer och mer övertygad om att mensen kan komma inom detta dygnet :(

Fast mensvärken kan ju vara växtvärk, ge inte upp!
  • Nykär15
    Too tiki skrev 2017-01-11 11:30:38 följande:

Kollade precis med ÄL test och det var toknegativt. Nu hade jag inte hållit mig särskilt länge för jag är så satans kissnödig hela tiden, men inget extra streck i varje fall. Får kanske försöka hålla mig i ett par timmar och testa om, om det bar går att låta bli att kissa.... :)

Min tapp är mjuk utanpå, hård i mitten och ligger mellan lågt och mellanhögt eller vad man ska säga. Har varit så sen ÄL och verkar variera under dagen...

Nu anar jag en mensvärk ihop med detta stickande knepiga så jag blir mer och mer övertygad om att mensen kan komma inom detta dygnet :(

• Too tiki
    Nykär15 skrev 2017-01-11 12:24:01 följande:
    Tack för pepp, ska försöka att inte ge upp utan se det som växtvärk Hjärta
  • Tvilling73
    Too tiki skrev 2017-01-11 14:05:36 följande:
    Tack för pepp, ska försöka att inte ge upp utan se det som växtvärk Hjärta
    Ja jag är väl i samma sits...
  • Too tiki
    Tvilling73 skrev 2017-01-11 14:07:43 följande:
    Ja jag är väl i samma sits...
    Håller tummarna för dig så får vi hoppas att vi får ett + inom de närmaste dagarna Hjärta Denna väntan är hopplöst jobbig :( Önskar så att tiden kunde gå fortare så man slapp sitta och fundera och känna efter.....
  • Tvilling73
    Too tiki skrev 2017-01-11 14:57:41 följande:
    Håller tummarna för dig så får vi hoppas att vi får ett + inom de närmaste dagarna Hjärta Denna väntan är hopplöst jobbig :( Önskar så att tiden kunde gå fortare så man slapp sitta och fundera och känna efter.....

Ja och eftersom jag inte är som en klocka så är det ju svårare..
    Men idag 14 dagar efter Glad gubbe, väntar några dagar till innan nytt test.

Har 1 till från apoteket och CB digital av något slag hemma.. 

(men känner jag mig själv så tar jag väl ett redan imorgon) Tungan ute

• Too tiki
    Tvilling73 skrev 2017-01-11 15:12:56 följande:

Ja och eftersom jag inte är som en klocka så är det ju svårare..
    Men idag 14 dagar efter Glad gubbe, väntar några dagar till innan nytt test.

Har 1 till från apoteket och CB digital av något slag hemma.. 

(men känner jag mig själv så tar jag väl ett redan imorgon) Tungan ute

Önskar dig lycka till om du tar ett test imorgon :) Jag väntar nog tills den 13-14 för jag är  bara på ÄL+8 idag.
  • Tvilling73
    Too tiki skrev 2017-01-11 15:46:20 följande:
    Önskar dig lycka till om du tar ett test imorgon :) Jag väntar nog tills den 13-14 för jag är  bara på ÄL+8 idag.

Va ju upp å kissade inatt vid halv 3 så jag håller mig än...

Nu har jag mer molvärk så säkert är mensen på G. Men har med mig test och ska väl testa ändå tänkte jag. Tror dock inte alls på något postitivt resultat. Ömma bröstvårtor fortfarande...

Snart vet vi....

• Nykär15
    Tvilling73 skrev 2017-01-12 08:16:42 följande:

Nu har jag mer molvärk så säkert är mensen på G. Men har med mig test och ska väl testa ändå tänkte jag. Tror dock inte alls på något postitivt resultat. Ömma bröstvårtor fortfarande...

Snart vet vi....

var med uppe i natt och hade inte testen nära så kände de var dumt bara i morse...tror jag testar i morgon.
  • Too tiki
    Tvilling73 skrev 2017-01-12 08:16:42 följande:

Snart vet vi....

Håller tummarna för positivt idag :)
Svar på tråden 38+ och försöker bli gravid.