Anonym (Littleprincess) skrev 2017-01-15 00:42:39 följande:
Är på bim -5 nu o försöker hålla mig från att ta ett testa tidigt gravtest!
Inga direkta gravsymtom... pms från hell "bara" värre än vanligt :/
Hur tidigt har ni testat?
Nån här som försöker få till barn nr 4?
Jag börjar testa någon vecka efter ägglossning ibland, har ju plussat på BIM+5 med mista (antar att ägglossningen inträffade tidigare än jag trodde då, så det var kanske ÄL+7 eller ÄL+8 då?). Men försöker att hålla mig till BIM-5 eller så annars.
Köpte ju 500 st testlagrets stickor efter missfallet i november, så behöver inte vara så sparsam, måste ju använda 10-15 st varje månad om jag ska hinna använda alla innan bäst före (oktober 2018). Tänkte att när alla teststickor är slut så slutar vi försöka, hihi. Blir ju 41 om tre månader och är jag 42 och 1/2 när teststickorna är slut ;P Blir ju så mycket billigare så än att köpa dyra test månad efter månad som jag gjort förut.
Vi försöker få till barn nr 4 vi med, sedan i våras, men vi har inte haft så bra koll på ÄL, så i efterhand insåg jag att vi missat ägglossning minst 3 gånger och då köpte jag ÄL stickor och även började tempa till slut. Har tappat lite tro på att det kommer hända någonting dock, eftersom det inte blev nåt nu heller (när vi prickat in rätt och haft koll på ÄL)...