Too tiki skrev 2017-01-19 12:38:07 följande:
Skit också!!
Hoppas verkligen att höjningen räcker och att det går ner snabbt för har du 4 i TSH kan det absolut påverka att du inte lyckas plussa nu. I och med att ditt TSH fortfarande är högt så skulle jag försökt övertala läkaren att få testa Letrozol längre tid då högt TSH har stor påverkan. Jag vet väldigt många som haft svårt för att bli gravida pga högt TSH men lyckats bli gravida ganska direkt efter att deras värden gått ner. En del säger ner till 2,5-3 ska räcka men fertilitetsklinikerna säger att det helst ska ligga runt 1. Förstår att det känns bittert men som sagt jag är säker på att detta är problemet hos dig och hoppas som sagt att värdet rättar till sig snabbt. Många kramar
Ja hennes mål är ju att jag ska ner till under 2, så hoppas det sjunker lite snabbare nu. Tror ju med det är just det som påverkar mest att plusset uteblir eftersom övriga prover sett så bra ut. Känner mig nedstämd att det fortfarande är högt...blä. Hade hoppats på iaf 3 nu. Men bra de ringde istället för att skicka ett brev som sist, så jag snabbt kan öka dosen. Redan tagit en andra tablett idag så hoppas nu att det gör susen..men så segt att vänta så många veckor till innan man vet om det gått ner.
Meddelar när jag fått svar på vad hon har för plan...