Nykär15 skrev 2017-01-11 11:09:01 följande:
Jag har med vita lotionflytingar och har haft länge nu, inga trådiga. Men allt kan nog verkligen variera från person till person, men ta ett ÄL-test för säkerhets skull? Dock kan ju de visa starkt både om man är gravid och inför mens så är väl inte helt tillförlitligt heller tyvärr...Men ligga kan man ju ändå göra för säkerhets skull 
Hur kändes tappen då? Min är lågt ner, lite hård och sen är det liksom svullet runtom därinne...
Kollade precis med ÄL test och det var toknegativt. Nu hade jag inte hållit mig särskilt länge för jag är så satans kissnödig hela tiden, men inget extra streck i varje fall. Får kanske försöka hålla mig i ett par timmar och testa om, om det bar går att låta bli att kissa.... :)
Min tapp är mjuk utanpå, hård i mitten och ligger mellan lågt och mellanhögt eller vad man ska säga. Har varit så sen ÄL och verkar variera under dagen...
Nu anar jag en mensvärk ihop med detta stickande knepiga så jag blir mer och mer övertygad om att mensen kan komma inom detta dygnet :(