• Silvercross

38+ och försöker bli gravid.

Hej

Jag är 39 och försöker bli gravid. Har ett barn som är fem nu. Lite orolig när tiden pressar så. Min man är 50 ?så kanske det tar lite tid innan det händer någonting.

Andra med samma situation?

Själv har bim den 27 september

• Svar på tråden 38+ och försöker bli gravid.
  • hannis

Idag kunde jag inte hålla mig längre, BIM i morgon. Jag testade idag i alla fall... men ser jag fel? Nog är det ett mycket svagt plus???

• Too tiki
    hannis skrev 2016-12-17 06:14:42 följande:

Idag kunde jag inte hålla mig längre, BIM i morgon. Jag testade idag i alla fall... men ser jag fel? Nog är det ett mycket svagt plus???

Jag kan se och vågar mig på ett stort GRATTIS, så himla kul
  • HoppasPåEnTill
    hannis skrev 2016-12-13 16:38:31 följande:

Alltså, jag förstår mig verkligen inte på det här med ägglossningstester. Jag verkar ha lika starka streck varje dag från äl till mens. Titta på mina tester från förra helgen (äl på söndagen) och sedan test från igår och idag. Det är ju nästan samma styrka. Någon som kan förklara?

Precis så har jag haft hela denna cykel. Jättekonstigt. Tänkte att det kanske var pga Pergotime för det är första cykeln jag tar det.
  • HoppasPåEnTill

Inte ens jättesvagt. Riktigt fint plus! Grattis
  • wa76

Gud, vad underbart!!! Stort grattis!! :D Inte så svagt plus heller, tycker jag!
  • wa76
    HoppasPåEnTill skrev 2016-12-17 09:18:15 följande:

Hoppar in här i tråden. Har fyllt 40. Är ensamstående och försöker få barn nr 3.

Varmt välkommen! Kul att fler hittar hit!! ????
  • wa76
    wa76 skrev 2016-12-17 11:30:04 följande:

Varmt välkommen! Kul att fler hittar hit!! ????

Nähä... Nu blev det en massat frågetecken! Skulle ju vara en smiley. Förstår inte riktigt hur ni andra lyckas få in smileys dock!?
  • Too tiki
    HoppasPåEnTill skrev 2016-12-17 09:18:15 följande:

Hoppar in här i tråden. Har fyllt 40. Är ensamstående och försöker få barn nr 3.

Välkommen :)
  • anna7607

Bim idag. Brukar få min mens på morgonkvisten direkt. Inget än så länge. Negativt test såklart. Har pussat bim+5 Dom andra två grav. Så nu hoppas jag att mensen inte kommer. Försök nr 19 man blir ju galen

Svar på tråden 38+ och försöker bli gravid.