InaLo skrev 2016-12-11 11:23:46 följande:
Väldigt svårt att säga men för mig böjar det gå ner på äl dagen. Så det är fortfarande lite mörkt på äl dagen. Men alla är ju olika. Skulle tro att du haft äl i fredags eller lördags. Men svårt att säga eftersom man inte vet hur det såg ut innan. Jag hade inte kunna hållit mig från att testa i dag. Tänk om det visar jätte starkt o du missar det.
Äl+8 i dag och minst lika sken gravid som vanligt. Känner mycket i livmodern. Har även ont i brösten men det brukar jag ha fast denna gången strålar det ner i armhålorna. För tre dagar sedan drömde jag att jag födde en liten pojke(har tre tjejer) en snabb och smärtfri förlossning? Snäll kan det inte vara på riktigt nu.
Nä, jag får väl prova idag..
Men hade ju velat ha testen redan i måndags då jag tänkte börja testa inför ÄL i onsdags (troligtvis). Vi har dock legat iom att det enligt appen borde varit då.
Sedan vet jag inte om ÄLtesten visar mindre röd färg både innan o efter ÄL. Så jag ska allt prova idag och imorrn med tom. Är det som jag tror med äl onsdag ev. torsdag så ska väl strecket blekna mer o mer?
Sedan bara att börja vänta på BIm.
Vi har en pojk sedan tidigare så jag önskar mig en tös, men blir lycklig över ett barn vilket som så klart. Känns liksom inte lika självklart att bli gravid igen femtielfte försöket typ... sNART 39 ÅR GAMMAL.