Monchichi skrev 2016-12-20 12:10:57 följande:
Nej vad många negativa besked det var att läsa idag... Men det är inte kört än, mensen har inte kommit? Hejar på er bluebird, too tiki, Nykär15, pimpim78, anna7607 (många nära bim), hoppas jag inte glömde någon.
wa76: Hur känner du dig nu? Snart dags att börja jobba igen?
Rosenlarv: Var är du i cykeln nu?
too tiki: Jag glömde ju kommentera en sak i ditt tidigare inlägg; så tråkigt att inte ens få bli kollad hos gyn, tänk om där finns något enkelt du skulle kunna åtgärda som hjälpte på traven, men så blir det nej p.g.a. åldern, såååå trist, verkligen! Lider med dig!
Jag är på dag 24 idag, men jag vet ju inte om jag haft ÄL över huvud taget. Känner mig lite sugen på det där med Natural Cykles till nästa omgång, eller om två kanske. Kommer nog missa nästa för vi ska resa bort efter jul/nyår.
Tack :) Ja det är trist att man ska behöva bli utan koll på gyn pga åldern för det kan ju som sagt vara något enkelt som gör att jag inte lyckas bli gravid. Nu är jag ändå glad åt att jag fått en läkare i Danmark att skriva ut pergo till mig om det inte tar sig denna månad. Om det sen hjälper eller inte återstår att se. Jag misstänker väl att min äggkvalité inte är så bra så chansen är kanske inte så stor men än har hoppet inte övergett mig :)
Man är väl dum i huvudet eller nått men så snart som jag upptäckte att min mens inte kommit idag blev jag genast på bättre humör för jag har aldrig mensvärk innan mens utan samma dag eller dagen efter. Kanske, kanske kan det vara så att min ÄL var någon dag senare, då kanske denna värk jag kände igår var ägget som fäste sig...Ja du ser själv hur jag resonerar samtidigt som jag intalar mig själv att du är inte gravid bara till att inse att mensen är på G bara att den uppför sig konstigt denna månad. Sjukt optimistisk blir man så snart man bara får en strimma av hopp även om man egentligen borde fatta bättre
Hoppas och håller tummarna för dig och er andra här, nu är det väl ändå vår tur?? Kramar till er alla!!