Too tiki skrev 2016-12-21 10:18:23 följande:
Detta blir min första gång med pergo så jag hoppas att det kan hjälpa oss. Har inte fått det utskrivet av någon svensk läkare pga min ålder, men lyckades få tag på en dansk läkare som tyckte jag borde prova. Idag slutar jag progesterall för jag testade neg med CB idag så det blev inget denna månad, trots att min temp såg trifasisk ut innan tempdippen. Mensen har dock inte kommit men jag tror det är krämen som skjuter upp den för testet borde visat något idag.
Så himla trist men nu har jag beställt inositol som sägs ge bättre äggkvalité. Tänker att det ihop med pergo kan hjälpa. Griper efter alla halmstrån, jag vet, men jag har inget att förlora känner jag och det är ju en sorts B-vit så det kan ju inte skada i varje fall :)
Önskar er som ännu inte fått mens lycka till och hoppas att fler plussar i denna tråd innan året är slut.
Håller tummarna. Jag får inte hjälp av någon läkare då jag anses för gammal så jag testar med pergo på egen hand. Första månaden med det och jag har ÄL när som helst.
Lycka till!