• Silvercross

38+ och försöker bli gravid.

Hej

Jag är 39 och försöker bli gravid. Har ett barn som är fem nu. Lite orolig när tiden pressar så. Min man är 50 ?så kanske det tar lite tid innan det händer någonting.

Andra med samma situation?

Själv har bim den 27 september

• Svar på tråden 38+ och försöker bli gravid.
  • Zora
    GrönaDruvan skrev 2016-11-11 15:53:30 följande:

Är i vecka 5+5 idag och igår försvann illamåendet och idag kommer det blod, så nu sitter jag troligtvis här med missfall nr.3 sen april... Helt knäckt..

Åh nej! Håller tummarna att det inte är missfall!!!
  • AM78

Är i vecka 5+5 idag och igår försvann illamåendet och idag kommer det blod, så nu sitter jag troligtvis här med missfall nr.3 sen april... Helt knäckt..

Nej! Hoppas verkligen att det inte är så! Jag har haft två sen i feb och tror inte jag skulle fixa ett till. Illamående kan ju komma och gå mitt har knappt börjat. Håller tummarna och skickar en kram
  • pimpim78

Åh nej,
    Jag hade mf förra månaden, tyckte jag kände att mina gravsymtom avtog, känner du så ? Sen kom missfallet.
    Däremot med min flicka som är 4 år nu blödde jag flera gånger tidigt i graviditeten  utan att det var någon fara. Så länge det inte kommer klumpar eller koagel behöver det inte vara mf. Håller alla tummar jag har.
    kram
  • Nykär15

Men nej :( beklagar!! Kramar
  • InaLo

Äl + 6 i dag. Blir väl test på torsdag fredag. Hur går det för er andra.

• GrönaDruvan

Jag vet inte vad jag ska tro.... Blödde ju lite i förrgår, men igår inget och idag inget än sålänge. Fortfarande ömma bröstvårtor och mår illa...kan ju faktiskt finnas hopp trots allt att den lille stannar.

• anna7607
    GrönaDruvan skrev 2016-11-13 12:34:40 följande:

Jag vet inte vad jag ska tro.... Blödde ju lite i förrgår, men igår inget och idag inget än sålänge. Fortfarande ömma bröstvårtor och mår illa...kan ju faktiskt finnas hopp trots allt att den lille stannar.

Håller tummarna att det går bra. Jag blödde hela graviditeten med min dotter. Vet ju att du haft de lika tufft som jag. Massa kramar
  • Nykär15

Verkar väl som äl kom till slut denna månaden ändå som det verkar. Så BIM 25/11. Måste ringa kliniken i morgon o säga till, bör börja med Lutinus gissar jag.

Bild överst i förrgår, sen igår och idag

• InaLo
    GrönaDruvan skrev 2016-11-13 12:34:40 följande:

O vad bra. Håller tummarna för dig!
  • InaLo
    Nykär15 skrev 2016-11-13 17:02:57 följande:

Verkar väl som äl kom till slut denna månaden ändå som det verkar. Så BIM 25/11. Måste ringa kliniken i morgon o säga till, bör börja med Lutinus gissar jag.

Bild överst i förrgår, sen igår och idag

Skönt att äl äntligen kom. Tråkigt om du behövt vänta till nästa månad.
Svar på tråden 38+ och försöker bli gravid.