• Silvercross

38+ och försöker bli gravid.

Hej

Jag är 39 och försöker bli gravid. Har ett barn som är fem nu. Lite orolig när tiden pressar så. Min man är 50 ?så kanske det tar lite tid innan det händer någonting.

Andra med samma situation?

Själv har bim den 27 september

• Svar på tråden 38+ och försöker bli gravid.
  • Nykär15
    Tvilling73 skrev 2016-11-09 14:50:37 följande:

Fick hem CB digitala ÄL tester idag på lunchen. Provade direkt och det va en glad gubbe. Hoppas att det inte va igår då jag inte hade hunnit få hem de. Provar kanske imorgon också bara för att se... Är ÄL inom 48 timmar eller vad säger de?

Men ikväll blire mysa iaf!

Kommer mensen nu så kontaktar jag MVC får vi se vad de säger!

Om du har glad gubbe idag så släpper ju ägget inom 24-48 timmar, så ja testa i morgon och se så vet du om det släppt. 

• Tvilling73
    Nykär15 skrev 2016-11-09 14:52:48 följande:

Om du har glad gubbe idag så släpper ju ägget inom 24-48 timmar, så ja testa i morgon och se så vet du om det släppt. 

Japp jag kör på det så får vi väl se

Om det är glad gubbe imorgon också då?? 

Är det bara att mysa vidare då eller??

• InaLo
    Tvilling73 skrev 2016-11-09 15:56:35 följande:

Japp jag kör på det så får vi väl se

Om det är glad gubbe imorgon också då?? 

Är det bara att mysa vidare då eller??

Det är väl lika bra att köra de närmaste 2-3 dagarna och spara testen. Det är väl 24-48 timmar efter första gubben så om du skulle fått i går med så skulle det nu vara 0-24 timmar kvar. Så då är det ju 0-48 timmar kvar så 2-3dagars mys nu. Sätte i gång!
  • Tvilling73
    InaLo skrev 2016-11-09 16:04:05 följande:
    Det är väl lika bra att köra de närmaste 2-3 dagarna och spara testen. Det är väl 24-48 timmar efter första gubben så om du skulle fått i går med så skulle det nu vara 0-24 timmar kvar. Så då är det ju 0-48 timmar kvar så 2-3dagars mys nu. Sätte i gång!
    Jag provar ett test idag också.
    Ja nu får gubben ställa upp Glad
  • Anonym (Jessica)

Kände igår att jag var väldigt luktkänslig, och väldigt sugen på mjölk, vilket jag aldrig dricker annars. Var uppe på natten och drack nästan en liter mjölk. Testade i morse och det var positivt utan tvekan!! Hoppas verkligen att den stannar kvar denna gång!

• InaLo
    Anonym (Jessica) skrev 2016-11-10 11:52:12 följande:

Kände igår att jag var väldigt luktkänslig, och väldigt sugen på mjölk, vilket jag aldrig dricker annars. Var uppe på natten och drack nästan en liter mjölk. Testade i morse och det var positivt utan tvekan!! Hoppas verkligen att den stannar kvar denna gång!

Grattis vad kul!!!

Många plus hör i tråden. Hoppas det fortsätter så.
  • Tvilling73

Blev en glad gubbe idag igen på ÄL testet.
    Vi kör väl på ett par dagar... 

Tänk om det kunde bli plus efter detta nu då!!

Och grattis till alla andra som plussat

• Anonym (Jessica)
    InaLo skrev 2016-11-10 12:15:00 följande:

Grattis vad kul!!!

Många plus hör i tråden. Hoppas det fortsätter så.

Tack! Ja vad roligt med så många plus i tråden, trots att vi inte är helt unga längre ; -)
  • InaLo
    Tvilling73 skrev 2016-11-10 15:04:44 följande:

Blev en glad gubbe idag igen på ÄL testet.

Vi kör väl på ett par dagar... 

Tänk om det kunde bli plus efter detta nu då!!

Och grattis till alla andra som plussat

Ja!!!! Nu tar vi och plussar resten också!
Svar på tråden 38+ och försöker bli gravid.