Amorea skrev 2016-07-26 21:22:35 följande:
Jag har också semester nu. 2 veckor av den har spenderats i sängen o jag ser ingen ljusning. Min man är också ledig så han tar allt nu. Vi har ett barn sen innan. Jag mådde illa med honom också men inte i närheten av detta. Jag tycker inte om att vara gravid. Hade en förhållandevis lätt graviditet med sonen men jag är mentalt inte byggd för detta. Älskar barn så hade jag sluppit graviditeten hade vi haft fler. Jag är inte ens bekymrad över förlossningen. Det skrämmer mig inte alls o gjorde inte innan heller. Men att må blärk o va någons slagpåse i 9 månader. Nääähä du!! Haha
Håller med dig! Innan denna graviditet så ville jag gärna ha tre barn men det får bli två. Det är så synd om barnen när man mår så här :(
Hade en ganska enkel graviditet med min dotter. Jag gick gallstensbesvär så jag låg på sjukhus med dropp en del så vet inte om det gjorde att illamåendet var bättre med mitt förra barn. Jag vet ju att äter jag mår jag bättre men maten vill inte alltid ner. Blää vad jag är gnällig, tur man får lov att vara det här :D