Icis86 skrev 2016-07-31 22:05:47 följande:
Hej alla!
Här väntar vi nr 3 och om jag själv räknat rätt är det beräknat till 5/3.
Vi berättade för våra familjer tidigt. Vi umgås mycket och de hade förstått om jag inte drack något. Jag har öven berättat för min chef då jag har en sådan position på jobbet som det kan krävas en del framförhålling att ersätta.
Våra barn 7 och 4 år får reda på det när vi gjort KUB testet. Hur har ni andra funderat på KUB. Ska ni göra testet? Har ni resonerat hur ni gör beroende vilket svar ni får???
Jag mår illa varje morgon sedan kan dagarna fungera bra, visa sämre. Med mina andra barn spydde jag i 30 veckor. Hoppas att jag slipper det denna gång!
Denna gången ska vi inte ta reda på könet, som vi gjort de med andra två. Känns extra spännande! Vi har en av varje så denna gpng spelar det ingen som helst roll ????
Grattis:) Jag tänker göra kub som de andra två gångerna, mest för att få se det lilla livet. Skulle det bli ett dåligt resultat på kub skulle jag ta beslutet därifrån.
Har en 4,5-åring, pojke, och en idag 2-åring, flicka. Längtar såååå tills vi kan visa kub-ul-bilden för dem och berätta:)
V 7+0 imorgon.... Mår bra, lite extra trött och hungrig bara.