• Fru Ve

BF Mars 2017 - syskon

Startar ny tråd för oss som väntar syskon i mars -17. Jag är 32 år och väntar tredje barnet. Våra söner är snart 5 samt 8,5 år. Så detta blir lite av en sladdis om det går vägen. Jag plussade dagen före midsommarafton. BF enligt min app är 3/3 -17.

Fler?

• Svar på tråden BF Mars 2017 - syskon
  • Fayleh

Tänkte jag lägger till en suddig bild från mitt VUL ( i 6+2 enligt mig ). Går inte se mycket, en hinnsäck och nåt lite suddigt, men jag såg i alla fall hjärtat som pickade på. Tror det var en rätt kass ultraljudsmaskin...

Det vi ser till vänster där ... vet jag inte vad det är?!? Det var inget hjärta där, men just på de här bilderna ser det ju annars ut som en till... Jag vet inte vad jag ska tro. Nästa VUL är ju 22 august. 

• Quirall

Illamåendet är hemskt, kan inte ta tabletter för det för de jag fick gjorde mig bara "drogad" men tog inte bort illamåendet :(
    Men nu har vi äntligen fixat vikarier så går hem runt fyra idag och sen blir det sjukskrivning istället för semester. Kommer ju inte bli så särskilt lugnt ändå för vildbattingarna är ju också hemma men åtminstone kommer sambon ha semester så jag kanske kan få vila lite iaf. Har börjat få redig huvudvärk senaste dagarna också eftersom jag går och spänner mig konstant, för att inte råka spy på kunderna ;)
    Längtar till 30:e augusti då kanske illamåendet lugnat sig plus att det är kub ul då :)

• Fayleh

Usch vad jobbigt med illamående, jag har klarat mig genom mina båda andra graviditeter i princip helt utan och hoppas väl lite på det nu med - även om jag på ett sätt saknar att jag inte har nästan några symptom alls, känner mig inte alls gravid... *kluven*

• Anonym871

5 dagar efter ägglossning :/

3hjärtan skrev 2016-08-04 03:51:31 följande:

När började ert illamående ?

• Fayleh

Gjorde tidigt vul för att vi försökt länge och ändå går hos en privat klinik - ville se att allt var ok. 

Jag mår inte illa alls, har i princip inga symptom. 

• MissJL
    Fayleh skrev 2016-08-03 08:24:13 följande:

Tänkte jag lägger till en suddig bild från mitt VUL ( i 6+2 enligt mig ). Går inte se mycket, en hinnsäck och nåt lite suddigt, men jag såg i alla fall hjärtat som pickade på. Tror det var en rätt kass ultraljudsmaskin...

Det vi ser till vänster där ... vet jag inte vad det är?!? Det var inget hjärta där, men just på de här bilderna ser det ju annars ut som en till... Jag vet inte vad jag ska tro. Nästa VUL är ju 22 august. 

Jag hade också en mörk fläck brevid graviditeten, det var en blödning på 1,5 cm. Det var därför jag fick en stor blödning i tisdags... Ofarligt tack o lov!
  • 3hjärtan

Kan jag använda nezeril? Åkt på en förkylning. Känns som början till bihåleinflammation. Är det ok att ta alvedon nu också? Eller ska det undvikas i tidig graviditet?

Svar på tråden BF Mars 2017 - syskon