• Fru Ve

BF Mars 2017 - syskon

Startar ny tråd för oss som väntar syskon i mars -17. Jag är 32 år och väntar tredje barnet. Våra söner är snart 5 samt 8,5 år. Så detta blir lite av en sladdis om det går vägen. Jag plussade dagen före midsommarafton. BF enligt min app är 3/3 -17.

Fler?

• Svar på tråden BF Mars 2017 - syskon
  • MeAndBaby

"Hej!

Finns det någon grupp på Facebook för oss som ska ha i Mars? ????"

(Kan ej citera fr mob) Ja det vore kul med fb grupp.

Hur gamla är ni? Jag tillhör säkert de äldsta här inne med mina 35 år. Bor i Södertälje kommun.

• jyns00
    MeAndBaby skrev 2016-07-27 12:10:58 följande:

"Hej!

Finns det någon grupp på Facebook för oss som ska ha i Mars? ????"

(Kan ej citera fr mob) Ja det vore kul med fb grupp.

Hur gamla är ni? Jag tillhör säkert de äldsta här inne med mina 35 år. Bor i Södertälje kommun.

Jag vet inte om det finns någon Facebookgrupp än.

Jag är 27 år och har en dotter på 2 1/2 år :)
  • Quirall

Jag är 36 så du är inte äldst iaf ;)

Har tagit lergigan idag men tycker inte det hjälpt :(
    Fick tips av huvudkontoret (av alla stället) att om jag fortsätter bli sämre så skall jag sjukskriva mig istället för att ta ut semester och på så sätt spara på de dagarna, det lät ju väldigt klokt :)

• Anonym871

När jag väntade dottern tog jag lergigan och primperan tillsammans , hjälpte för mig :)

Quirall skrev 2016-07-27 19:10:29 följande:

Jag är 36 så du är inte äldst iaf ;)

Har tagit lergigan idag men tycker inte det hjälpt :(

Fick tips av huvudkontoret (av alla stället) att om jag fortsätter bli sämre så skall jag sjukskriva mig istället för att ta ut semester och på så sätt spara på de dagarna, det lät ju väldigt klokt :)

• DevilsDaughter

är primperan också på recept? 
    Jag tog lergigan comp i eftermiddan för första gången men vet om om det funkade då jag mått lite bättre idag än igår och förrgår, men mår fortfarande illa iaf.

• Acda

Jag är 28 år och har en dotter 1 år och 8 månader. Vi bor i lilla björnlunda ???? ( ca 1 mil från Gnesta i Sörmland ).

Jag har börjat känna av lite lätt illamående nu om det går för lång tid mellan måltiderna, har ett sug i magen som gör att jag vill äta hela tiden ????. Men har inga besvär av det än så länge... Är dock galet trött hela tiden. Får jag inte min tupplur varje dag så blir jag helt förstörd! Och mitt temperament och tålamod ska vi inte ens prata om ????

• Acda
    Acda skrev 2016-07-27 23:00:41 följande:

Jag är 28 år och har en dotter 1 år och 8 månader. Vi bor i lilla björnlunda ???? ( ca 1 mil från Gnesta i Sörmland ).

Jag har börjat känna av lite lätt illamående nu om det går för lång tid mellan måltiderna, har ett sug i magen som gör att jag vill äta hela tiden ????. Men har inga besvär av det än så länge... Är dock galet trött hela tiden. Får jag inte min tupplur varje dag så blir jag helt förstörd! Och mitt temperament och tålamod ska vi inte ens prata om ????

Va konstigt! Varje gång jag gör en gubbe via tangentbordet på mobilen blir det frågetäcken.
  • Anonym871

Primperan är på recept också , men be om det !

DevilsDaughter skrev 2016-07-27 21:29:29 följande:

är primperan också på recept? 

Jag tog lergigan comp i eftermiddan för första gången men vet om om det funkade då jag mått lite bättre idag än igår och förrgår, men mår fortfarande illa iaf.

Svar på tråden BF Mars 2017 - syskon