Jag tycker också kaffet luktar illa , kan inte dricka det ! Med sonen fick jag behärska mig kunde dricka hur mycket som helst med dottern va det samma som nu , kan inte dricka kaffe !
Natalie87 skrev 2016-07-21 16:25:53 följande:
Hej alla,
Hoppar in här. Plussade för ca 1 vecka sen och enlig appen är BF 15:e Mars, är alltså i vecka 7 (6+0) Jag har en dotter på 2,5 år. Var gravid förra året såhär dags men fick missfall i vecka 11. Självklart orolig för att även denna graviditet ska sluta på samma sätt, men väljer att glädjas och räknar med att allt ska gå bra. Tänker att jag inte kommer bli mindre ledsen om det blir missfall för att jag förväntat mig det värsta.
Ser att det senaste ni pratat om är illamående. Har som tur är inte blivit illamående, det har jag inte gjort tidigare graviditeter heller.
En stor skillnad på tidigare graviditeter är att jag snabbt tappat suget för mycket och tycker att saker smakar annorlunda. Suget efter kaffe har HELT försvunnit.. Tycker det luktar äckligt och känner inget behov av det. Trots att jag tidigare druckit 4-5 koppar per dag och verkligen älskar kaffe med mjölk Tycker choklad smakar annorlunda och inte alls gott längre och allt syrligt är jääättesurt numera.