Jennie89 skrev 2016-07-22 16:14:33 följande:
Efter en stor blödning i onsdags tog jag idag tag i att köra till gynakuten. Var helt inställd på MA då jag blött flera gånger och inte har något som helst symptom, men fick se ett litet hjärta slå. Känns jättekonstigt! Trodde verkligen inte att det var något där inne.
Har också svårt att förstå, men sörjde lite vid första blödningen så känns bara skumt.
Antar att det kommer med symptom och mage.
Aug-13 - T Juli-15 - S
Oj men vad härligt att se ett litet pickande hjärta trots allt, grattis!!
Själv mår jag ruskigt illa kräks inte så där vansinnigt (än?) som jag gjorde med dottern men blir helt handlingsförlamad av illamåendet. Vill inte ta tabletter men efter att i går bara klarat 45 min på jobbet innan jag kapitulerade och åkte hem så tar jag nu postafen, märkte ingen skillnad i går men hoppas på idag, annars får jag försöka få lergigan på måndag. Tyvärr hjälpte inget av det när jag väntade dottern men hoppas på bättre tur denna gång.
Får ju så dåligt samvete för de andra barnen, klarar inte aktivera dem :/ just nu sitter de och kollar tv och jag ligger inne i sängen, har tagit min postafen och försöker få i mig ett knäckebröd. Hoppas det kan få mig att må bättre idag, måste försöka på en dusch också.
Har ni berättat för syskon och familj än? Jag hade tänkt vänta till efter ultraljudet i v.12 men tror inte det går att vänta så länge med det här illamåendet. :/