• Anonym (Undrande...)

Hur ska vi skriva på välkomst skylten ute på väggen?

Vi har ingen välkomst skylt ute på väggen hemma hos oss och jag vill ha det men vet inte hur vi ska göra riktigt..

Min sambo har ett efternamn, hans två äldre barn har deras mammas efternamn och sen har jag och våra gemensamma barn mitt efternamn. Vi har allså tre efternamn och jag vill verkligen inte ha mina bonusbarns efternamn på väggen..
    Ska man bara vara så tråkigt att skriva välkommen hem till oss och inga namn?

• Svar på tråden Hur ska vi skriva på välkomst skylten ute på väggen?
  • Anonym (Styvis)
    Anonym (!) skrev 2016-05-16 19:49:47 följande:

Hon är ju ett masstroll här på fl

Masstroll? Hon är tyvärr inget troll även om man gärna vill att hon ska vara det.
  • Anonym (H)

Otäckt att hon ibland låter så sakligt kall :/

• Anonym (!)
    Anonym (Styvis) skrev 2016-05-16 19:53:30 följande:
    Masstroll? Hon är tyvärr inget troll även om man gärna vill att hon ska vara det.
    Hur vet du det ?
  • Anonym (Styvis)
    Anonym (!) skrev 2016-05-16 19:55:35 följande:

Hur vet du det ?

Vet vem hon är i verkliga livet.
  • Anonym (!)
    Anonym (Styvis) skrev 2016-05-16 20:01:59 följande:
    Hur vet du det när det är olika nick hela tiden
  • Anonym (H)
    Anonym (Styvis) skrev 2016-05-16 20:01:59 följande:

Hoppas du har möjlighet att hålla lite koll på om barnet far illa eller om hon döljer sina känslor bra.
  • Anonym (Styvis)
    Anonym (!) skrev 2016-05-16 20:02:59 följande:

Hur vet du det när det är olika nick hela tiden

För att det är samma person som skriver under alla nicken. Har man hängt på fl i några år så lär man sig hur vissa användare skriver efter ett tag. Dessutom skrev hon samma story under alla nicken.
    Anonym (H) skrev 2016-05-16 20:03:40 följande:

Hoppas du har möjlighet att hålla lite koll på om barnet far illa eller om hon döljer sina känslor bra.

Han bor inte där längre.
  • smulpaj01
    Anonym (Styvis) skrev 2016-05-16 20:09:32 följande:

För att det är samma person som skriver under alla nicken. Har man hängt på fl i några år så lär man sig hur vissa användare skriver efter ett tag. Dessutom skrev hon samma story under alla nicken.Han bor inte där längre.

Även om inte bonusbarnet bor där längre så har hon ju ett par egna ungar som kan fara illa eftersom hon inte är mentalt frisk!
Svar på tråden Hur ska vi skriva på välkomst skylten ute på väggen?