• Helena 383

Hur många omgångar Letrozol

Hej

Jag undrar ni som lyckats bli gravida med Letrozol, hur många omgångar behövdes innan ni blev gravida?

• Svar på tråden Hur många omgångar Letrozol
  • vildalee

Tänkte testa mig i morgon ska ha mens onsdag så håll tummarna!! När ska ni testa?

• ankii

Gjorde VUL på CD14 idag efter att ha ätit enkelkur Letrozol dag 3-7.

Stor besvikelse när det bara var en lite större blåsa på 7-8mm :( åter nästa vecka för å se om det växt något.

• johanna84

Fick mens idag och ringde sjukhuset men läkaren var på semester.. Vill inte börja äta en omgång till med Letrozol eftersom läkaren sa att jag ev skulle få gå på någon annan behandling! Så skönt för er som det fungerar på med Letrozol men för min del verkar d inte fungera.. Hoppas så att läkaren kommit på någon annan medicinering eller skickat remiss för IVF som han pratade om. Bara kämpa vidare någon gång blir d våran tur. Det konstiga är också att vi inte ens hört något om min sambos prover.. Så hoppas d svaren också kommer snart!! Börjar ledsna på denna väntan:/

• Us2

Hoppar in här och hoppas på svar...

Ni som äter dubbel dos Letrozol, hur tar ni de?

2 tabletter på morgonen? 1 tablett morgon och kväll?

• johanna84
    Us2 skrev 2016-06-15 23:14:49 följande:

Hoppar in här och hoppas på svar...

Ni som äter dubbel dos Letrozol, hur tar ni de?

2 tabletter på morgonen? 1 tablett morgon och kväll?

Jag har tagit 2 tabletter på morgonen och d har fungerar jättebra.:) hur länge har du ätit Letrozol?
  • Us2

Jag är inne på tredje omgången med Letrozol.

(har PCO)

Har ätit enkel dos tills nu... Men läkaren är på semester och åter i augusti. Han tyckte att jag skulle testa dubbel dos då han var tillbaka, men det tyckte inte jag. Så jag tar i smyg nu ???? Hoppas av hela mitt hjärta att det fungerar!!

Svar på tråden Hur många omgångar Letrozol