Hur många omgångar Letrozol
Hej
Jag undrar ni som lyckats bli gravida med Letrozol, hur många omgångar behövdes innan ni blev gravida?
Hej
Jag undrar ni som lyckats bli gravida med Letrozol, hur många omgångar behövdes innan ni blev gravida?
Gjort utredning men det hittar inget konstigt på mig. Dock har jag bara en äggledare kvar pga ett x för nga år sedan och efter det har jag inte blivit gravid en enda gång! =( Äggledaren jag har kvar är dessutom spolad och verkar ha passage.
Jag plussade imorse på första omgången letrozole!
Grattis!
Kul att det funkade för dig.
Men åh vad kul!! Grattis!
Är på cd 4, märkte du något annorlunda så tidigt? Hihi (vill så gärna få min bebbe!!!)
Jag plussade imorse på första omgången letrozole!
Kur 1= 2,5mg dag 3-7 - inga äggblåsor fick ta Provera för att sätta igång mensen.
Kur 2= 5mg dag 3-7 - positivt ÄLtest på dag 12 dock hann gynekologen inte ta VUL så fick aldrig se några äggblåsor.
Kur 3= 5mg dag 3-7 - VUL dag 11 visa en äggblåsa på höger sida 14mm. Är på dag 13 nu och har inte fått positivt ägglossningstest än :)
Grattis Babydreamer till plusset :)
Wow ingen letrozole vi vart spontant gravida av ett ligg.. lyckan är total
Wow ingen letrozole vi vart spontant gravida av ett ligg.. lyckan är total
Jag är så glad för din skull. Din kämpe!!
Finns hopp för oss andra. Vad var ditt ursprungliga problem till varför du fick letro (om du orkar svara hihi)
Jag är inne på tredje kuren efter ma. Hoppas så!!
Grattis grattis!! :D
Ja vi fick ma, och sen vart mina cykler så långa. Prövade letrozole och otrivelle men inget hände där heller förutom att mina cykler blev normala. Sen hittade de en polyp på ca 3-4 cm och jag skulle operera bort den i november. Tanken va att den va ivägen för ägget. Men ser ut som de gick iaf:) har ingen aning om varför. Känns ju dumt att säga att bara för vi sluta försöka.. men vi har blivit gravida de gånger vi inte försökt till 100. Denna gång va jag inne och fyllde livmodern med saltlösning för att se polypen. Kanske blev rent eller nått. Nä vet inte.
Men ge inte upp! Be om otrivelle med:)
Otroligt hur kroppen kan fungera! Haha!!
Jag släpper alltid ägg men fick letro för att mitt progrestron var lågt alltså blev "diagnosen" - "släpper omogna ägg" typ.
Hur skulle otrivelle hjälp mig tror du? :)