Hur många omgångar Letrozol
Hej
Jag undrar ni som lyckats bli gravida med Letrozol, hur många omgångar behövdes innan ni blev gravida?
Hej
Jag undrar ni som lyckats bli gravida med Letrozol, hur många omgångar behövdes innan ni blev gravida?
Någon av er som är öppna med eran ofrivilliga barnlöshet? Jag har faktiskt berättat pga att jag inte orkar komma med bort förklaringar hela tiden.. Dock kommer ju alltid följd frågor hur mycket eller lite man än berättar, så jag har faktiskt skapat en blogg för att på så vi berätta min historia samt att få förståelse för folk säger att pricka in ÄL så blir d barn! Men i mitt fall lättare sagt än gjort.
En på varje sida. Ja de kan bli 2 eller så tillbaka bildas ett. Va två förra månaden med. Men positiva att jag verkar få äl av letrozolen iaf:) ah min läkare är toppen:) rn grej som kanske kan va är att jag har en 2 cm polyp i livmodern. Kan va ett problem för ägget att fästa har dock tagit bort en förr o de gjorde ingen skillnad. Hon tycker de finns gott om plats för ägget ändå. Men får se hur stora äggen är på lör så hoppas jag de är 2 stora som är bra:)
På måndag borde dina va runt 18 typ:)
Vad roligt att ni får reda på storleken på äggen osv.. Min läkare säger typ bara "ja du har ägglossning ha sex typ" asså han är verkligen jättebra och duktig men ibland skulle ja även vilja få lite mer förklarat för mig.. Men får väll bli mer frågvis :)
Någon av er som är öppna med eran ofrivilliga barnlöshet? Jag har faktiskt berättat pga att jag inte orkar komma med bort förklaringar hela tiden.. Dock kommer ju alltid följd frågor hur mycket eller lite man än berättar, så jag har faktiskt skapat en blogg för att på så vi berätta min historia samt att få förståelse för folk säger att pricka in ÄL så blir d barn! Men i mitt fall lättare sagt än gjort.
Hej tjejer! Uppdatering från mig är att jag var hos Gyn i måndags hade ett ägg på 15mm (cd 15) och livmodern hade blivit tresiktad (vilket krävs för graviditet). Så han sa att jag skulle ha äl om 2-4 dagar. Tagit äl-test och tycker de är väldigt varierande för mig, ibland positiva och sedan lite senare negativa under samma dag. Men det är tydligen vanligt för PCO:are. Min magkänsla säger att jag hade äl igår cd 18 vilket skulle innebära att äggblåsan vad ca 21mm. Vi får se vad som händer! :) eftersom det är ca 25% att bli gravid även om man träffar äl har jag ganska låga förväntningar på att det går första gången!
Är med öppen med att vi försöker. Är 34 och maken 43 men vi har en varsin dotter sen innan. Skönt att folk vet tycker jag framförallt för vi fått 3 missfall dessa 2 år i vi försökt.
Är med öppen med att vi försöker. Är 34 och maken 43 men vi har en varsin dotter sen innan. Skönt att folk vet tycker jag framförallt för vi fått 3 missfall dessa 2 år i vi försökt.
Jag är 31 och min sambo 32! Men som sagt är öppen till en vis del. Där av min blogg! Jag har alltid drömt om barn och när jag fick reda på denna skit känns d som om d aldrig finns något slut. Tog nyss ÄL sticka d visade noll.. Ska testa varje dag nu tills stickorna tar slut :)