Hur många omgångar Letrozol
Hej
Jag undrar ni som lyckats bli gravida med Letrozol, hur många omgångar behövdes innan ni blev gravida?
Hej
Jag undrar ni som lyckats bli gravida med Letrozol, hur många omgångar behövdes innan ni blev gravida?
Jag är inne på tredje omgången med Letrozol.
(har PCO)
Har ätit enkel dos tills nu... Men läkaren är på semester och åter i augusti. Han tyckte att jag skulle testa dubbel dos då han var tillbaka, men det tyckte inte jag. Så jag tar i smyg nu ???? Hoppas av hela mitt hjärta att det fungerar!!
Jag håller tummarna för er!!
Ge inte upp hoppet, för det tänker inte jag göra!!
Hur hittar jag din blogg, om jag får följa den?
Jag håller tummarna för er!!
Ge inte upp hoppet, för det tänker inte jag göra!!
Hur hittar jag din blogg, om jag får följa den?
Jag avslutade min 3 omgång letrozol nyss.
Ska på vul på måndag och se hur läget ser ut, sen ska jag få testa otrivelle denna månad med:)
Hoppas hoppas
Hur har ni andra med otrivelle? testat, inte testat?
Sen bör man ta nått mer efter tror ni? Typ progesteron eller så.
Får ganska mycket biverkningar av letrozolen. Satt o grina till himlen är oskyldig blå här om dan, haha och mår illa och känner mig allmänt bläää.
Jag avslutade min 3 omgång letrozol nyss.
Ska på vul på måndag och se hur läget ser ut, sen ska jag få testa otrivelle denna månad med:)
Hoppas hoppas
Hur har ni andra med otrivelle? testat, inte testat?
Sen bör man ta nått mer efter tror ni? Typ progesteron eller så.
Får ganska mycket biverkningar av letrozolen. Satt o grina till himlen är oskyldig blå här om dan, haha och mår illa och känner mig allmänt bläää.
Tog också mina sista tabletter igår och ska tillbaka till läkaren på måndag. Vet faktiskt inte vad som kommer hända. Min sambo lämnade ju sperma prov för en tid sedan men det lustiga är att läkaren inte fått något resultat för provsvaret har inte kommit.. Undrar om sjukhuset kunnat göra något knas. Förhoppningsvis kanske min läkare vet något mer på måndag när jag ska på VUL hoppas jag får reda på lite mer.
Hej! Käkar letrozol för första gången. Började i ons. Två tab per dag. Hoppfull!
En liten uppdatering.
Jag hade första blödningsdag 17/5. Började med min andra omgång trippeldos letrozol. Jag hade 1 fin äggblåsa på 16mm cd 11. Ringde till mottagningen cd 15 då jag fortfarande inte fått något positivt utslag på ägglossningstesten. Cd 16 (1 juni) ringde barnmorskan upp med en ny planering från läkaren. Jag skulle samma dag ta ovitrelle, ägglossningsspruta. Jag sprang iväg till Apoteket, fick som tur va tag i en spruta. Tog sprutan enligt instruktioner klockan 17:00. Fick ett sex schema, samma kväll, morgonen dagen efter, kvällen dagen efter och morgonen dagen efter det. Vi körde även en extra gång den sista dagens kväll.
I torsdags kunde jag inte hålla mig, tog gravtestet som visade positivt. Tog ytterligare ett som va positivt. Köpte cb som visade gravid 1-2 veckor. Jag är gravid ????????.
Det tog mig totalt 4 omgångar, enkel och dubbeldos fungerade inte. Första trippeldosen gav positivt ägglossningstest men antagligen inte ägglossning. Andra trippeldosen kombinerat med ovitrelle resulterade i en graviditet. Känns overkligt och är även otroligt rädd för missfall.
Hoppas detta hjälper er andra att få mer hopp. Det kommer gå för oss alla!!
skulle inte bli massa frågetecken ???, utan smiley gubbar :)