Hur många omgångar Letrozol
Hej
Jag undrar ni som lyckats bli gravida med Letrozol, hur många omgångar behövdes innan ni blev gravida?
Hej
Jag undrar ni som lyckats bli gravida med Letrozol, hur många omgångar behövdes innan ni blev gravida?
Tack hoppas de jag med! Blir gyn imorgon kolla äggblåsor :)
Nyss varit på VUL och som vanligt har skiten redan spruckit! Eftersom jag visste att jag skulle ha ÄL kommande dagar så hade vi sex igår jag å sambon men d var ju till ingen nytta, så alla simmarna var kvar och kommer inte göra något värdefullt. Blir inte klok på min konstiga ägglossning! Ska ta nya prover nästa vecka och ringa vid nästa mens. Tog även upp Otrivelle som någon nämnare i tråden, dock är det inget som min läkare jobbar med, så får väll hålla mig till letrozolen. Jag tog även upp IVF igen och han skulle fixa remissen. Han sa att det tar vanligtvis 6 månader innan man blir kallad på första samtal.
Nu ser vi framemot nya blodprover på måndag sedan blir d semester!
Nytt läkarbesök i augusti någongång
Nja eller jo det är klart att det kan ha tagit sig men har det inte hänt hittills så verkar det ju helt dött på det planet. Nej men precis men jag vill bara fråga läkaren ang olika alternativ om jag inte frågar så får jag inte så speciellt mycket information.
Vad spännande hoppas att ni lyckas!:)
Ja:) hoppas hoppas!
Nej jag tar inte Ägglossningstest men funderar faktiskt på att köpa
Har testat 2 ggr tidigare
Men så trist:/
Men har ni regelbundet sex innan så kan de ju tagit sig eller?
Men om äggblåsan spricker behöver du inte otrivelle, de är typ de den hjälper till med.
Själv hade jag en äggblåsa på ca 20mm o en på ca 17mm
Så vi ska ta sprutan ikväll o ha sex ikväll och imorgon kväll.
Så får vi se om de lyckas denna gång
Vad är det för spruta du tar?