Hur många omgångar Letrozol
Hej
Jag undrar ni som lyckats bli gravida med Letrozol, hur många omgångar behövdes innan ni blev gravida?
Hej
Jag undrar ni som lyckats bli gravida med Letrozol, hur många omgångar behövdes innan ni blev gravida?
Ja ska dit på morgonen nästa torsdag alltså den 19/5 lite tidigare än ja gick sisst eftersom vi nu ökar dosen.
Ja mycket ligga blir de och inte så att man är sugen är mera ett måste så de förstör sexlivet de här enligt mig.
Ibland har vi fått ställa klockan på 5 på morgonen då ja ska med tåget hahah.
Hur menar du att sätta Makens spermier? IVF?
Får du tabletter och sedan spruta? Vad är de för spruta?
Ok då ska ja md kolla upp det!
När skulle ni dit nästa gång?
[quote=76615465][quote-nick]frestelsen skrev 2016-05-11 16:41:46 följande:[/quote-nick]Vet inte, läkaren har inte ringt än. Men troligt runt cd 13.
Ja gör de:) man försöker med allt känns de som.
Är så otroligt trött på att göra barn när det bara blir mens och missfall av det. Blä!! Känns som man inte gör något annat än försöker skaffa barn.[/
Ja de är ju så påfrestande varje månad, MSN blir ju som besatt och försöker verkligen släppa det men de går inte.
Sedan att ja ALLTID köper massa saker som ligger där och hånar mig när mensen kommer...
Ja kan inte ens sätta mig in i hur de känns att få missfall då ja aldrig blivit gravid men tror ja skulle gå sönder inombords.
Så nu hoppas man på att bli gravid och efter det vara rädd för missfall.... Vi har de inte lätt vi .
Men ja håller tummarna för er!
Mens idag så det blir 2 tabletter fr.o.m. Söndag!
[quote=76615465][quote-nick]frestelsen skrev 2016-05-11 16:41:46 följande:[/quote-nick]Vet inte, läkaren har inte ringt än. Men troligt runt cd 13.
Ja gör de:) man försöker med allt känns de som.
Är så otroligt trött på att göra barn när det bara blir mens och missfall av det. Blä!! Känns som man inte gör något annat än försöker skaffa barn.[/
Ja de är ju så påfrestande varje månad, MSN blir ju som besatt och försöker verkligen släppa det men de går inte.
Sedan att ja ALLTID köper massa saker som ligger där och hånar mig när mensen kommer...
Ja kan inte ens sätta mig in i hur de känns att få missfall då ja aldrig blivit gravid men tror ja skulle gå sönder inombords.
Så nu hoppas man på att bli gravid och efter det vara rädd för missfall.... Vi har de inte lätt vi .
Men ja håller tummarna för er!
Mens idag så det blir 2 tabletter fr.o.m. Söndag!
Hejsan, hoppar in i denna tråd då jag befinner mig i samma sits som ni! Jag har tagit min första kur med Letrozol (enkelkur) och tog tabletter cd 3-7. På dag 10 gick jag på vul för att se om något hänt, läkaren såg massa ägg som tidigare (har väldans många), men ingen var större än 6mm. Så har fått ny tid på måndag cd 15. Förra menscykeln hade jag ägglossning cd 40, så hade inte så höga förväntningar på att det skulle vara något på g redan cd 10. Får se om något växt till sig på måndag. Annars ska det beslutas om jag ska avbryta och köra om med dubbelkur eller avvakta äl :) Lycka till alla!
Hej
Det var jag som startade tråden och tänkte bara berätta att jag blev gravid på tredje kuren:) Är i vecka 10+0 bara så det är väldigt tidigt men än så länge ser det bra ut så jag håller tummarna att det ska fortsätta så :)
Lycka till till er alla!
Grattis Helena! Lycka till med allt! Några frågor som du gärna får svar på:
Hur många tabletter tog du?
Vilken dag (cd) hade du äl?
:)