Hur många omgångar Letrozol
Hej
Jag undrar ni som lyckats bli gravida med Letrozol, hur många omgångar behövdes innan ni blev gravida?
Hej
Jag undrar ni som lyckats bli gravida med Letrozol, hur många omgångar behövdes innan ni blev gravida?
Tack för svaren =), då vet jag när man ska vara som mest aktiv :P. Tänk att en ägglossning kan göra en så glad .
Hej ja har tagit min första behandling med Letrozol och undrar när man får sin mens om man inte blivit med barn? Negativt test idag och på dag 28.
Tack för svaren =), då vet jag när man ska vara som mest aktiv :P. Tänk att en ägglossning kan göra en så glad .
Hej ja har tagit min första behandling med Letrozol och undrar när man får sin mens om man inte blivit med barn? Negativt test idag och på dag 28.
4 dagar kvar till BM sedan kör vi igång med omgång 2 av Letrozol då blir d 2 tabletter i 5 dagar:)
Tack!! Vi får hoppas att vi slipper, annars är de två för mig med
Mens idag så blir omgång 2 med Letrozol
Mens idag så blir omgång 2 med Letrozol
Hej
Det var jag som startade tråden och tänkte bara berätta att jag blev gravid på tredje kuren:) Är i vecka 10+0 bara så det är väldigt tidigt men än så länge ser det bra ut så jag håller tummarna att det ska fortsätta så :)
Lycka till till er alla!