Anonym (har sagt det förr..) skrev 2016-03-06 10:43:17 följande:
Om våran överenskommelse var att knulla och inte skaffa barn så har du brutit vår deal och snott mina spermier och använt dom till nått jag inte gett mitt samtycke till. Trots att det är du som gjort avtalsbrott så är du inte nöjd utan du fortsätter med att jag ska betala också.. Låter vettigt..
Om du och jag skulle knulla och du säger att du inte vill ha barn så skulle jag kontra med att jag gör bara abort om jag klarar av det (förutsatt nu då att jag inte redan visste att jag kan). Sen gör du valet om du vill ligga ändå eller inte.
Jag har aldrig varit med om att någon sagt så innan vi har haft sex. Inte heller har någon frågat om jag har preventivmedel. Däremot har jag de få ggr jag har haft sex med random personer har jag krävt kondom och DÅ har jag fått frågan: Men DU har väl skydd?. ÄVEN om jag vid tillfället haft annat preventivmedel själv så har jag framhärdat med kondom, jag vet ju inte var killen doppat före mig. Nu gick det åt skogen en gång iaf pga kondomhelvetet åkte av och han märkte inte det pga orgasm, men jag gjorde som sagt abort.
En man har valet FÖRE sex. Så svårt kan det inte vara att förstå. Skyll på naturen om du tycker det är orättvist.