• Anonym (Nyfiken)

Bonusmammor

Varför är ni så hatiska när det gäller bonusmammor? Är det svartsjuka som får er att vara så upprörda eller tycker ni alla bonusmammor är hemska?

Varenda tråd som har med bonusmammor att göra får så extremt mycket hatiska kommentarer och bonusmamman borde lämna sin partner..

Men när det gäller familjer med biologiska barn så bör man ta hjälp av sin parter, psykologer, familjeterapi, utredning av barnen om dom är jobbiga osv osv osv.

Jag undrar helt enkelt vad ni har emot bonusmammor?

• Svar på tråden Bonusmammor
  • Anonym (M)
    Anonym (H) skrev 2016-02-10 09:11:34 följande:

Haha moget!!

• Anonym (H)
    Anonym (M) skrev 2016-02-10 09:11:11 följande:
    Så moget av dig.
    Varken Brumma eller du bestämmer att jag måste fortsätta att diskutera mer med Brumma i tråden.

Jag kan inte hindra Brumma från att fortsätta att citera mig mer i tråden men jag har rätten att välja att inte diskutera mer med Brumma i tråden.[/quote]Men hon citerade ju inte ens dig i det senaste inlägget hon skrev, som du gjorde tummen ner åt!!

Om du inte är både anonym (mamma) OCH anonym (M) dvs...
  • Anonym (M)
    Anonym (H) skrev 2016-02-10 09:15:27 följande:

Varken Brumma eller du bestämmer att jag måste fortsätta att diskutera mer med Brumma i tråden.

Jag kan inte hindra Brumma från att fortsätta att citera mig mer i tråden men jag har rätten att välja att inte diskutera mer med Brumma i tråden.

Men hon citerade ju inte ens dig i det senaste inlägget hon skrev, som du gjorde tummen ner åt!!

[/quote]

Men nej!

Brumma började med att citera mig igen trots att det inte var Brumma som jag hade citerat innan utan Anonym (Mamma)

När inte Brumma godtog det startade Brumma off topic diskussion med mig i tråden.
  • Anonym (H)
    Anonym (M) skrev 2016-02-10 09:20:10 följande:
    Men hon citerade ju inte ens dig i det senaste inlägget hon skrev, som du gjorde tummen ner åt!!

Men nej!

Brumma började med att citera mig igen trots att det inte var Brumma som jag hade citerat innan utan Anonym (Mamma)

När inte Brumma godtog det startade Brumma off topic diskussion med mig i tråden.[/quote]Vad har det med saken att göra? Bara för att du inte gillar att hon kommer med fakta så ska du göra tummen ner på alla hennes inlägg, även de som inte ens är riktade till dig?

Ge dig nu. Ignorera hennes inlägg då istället. Dina tummen ner inlägg tar bara onödig plats i tråden.
  • Anonym (M)
    Anonym (H) skrev 2016-02-10 09:24:47 följande:

Men nej!

När inte Brumma godtog det startade Brumma off topic diskussion med mig i tråden.

Vad har det med saken att göra? Bara för att du inte gillar att hon kommer med fakta så ska du göra tummen ner på alla hennes inlägg, även de som inte ens är riktade till dig?

Ge dig nu. Ignorera hennes inlägg då istället. Dina tummen ner inlägg tar bara onödig plats i tråden.

[/quote]

Men begriper du seriös inte att jag försöker att ignorera Brummas inlägg i tråden?

När det inte har visat sig hjälpa vet jag inte vad jag ska ta mig till?
  • Anonym (M)
    Anonym (M) skrev 2016-02-10 09:27:40 följande:

Vad har det med saken att göra? Bara för att du inte gillar att hon kommer med fakta så ska du göra tummen ner på alla hennes inlägg, även de som inte ens är riktade till dig?

Men begriper du seriös inte att jag försöker att ignorera Brummas inlägg i tråden?

När det inte har visat sig hjälpa vet jag inte vad jag ska ta mig till?

[/quote]

Brumma tror sig hela tiden sitta på alla svar trots att verkligen ofta är mer komplicerad än så trots vägrar inse att alla i tråden varken vill eller behöver diskutera med henne i tråden.
  • Brumma
    Anonym (M) skrev 2016-02-10 09:03:09 följande:

Det är inte just det specifikt som jag gör tummen ner på,utan jag gör tummen ner på just Brummas inlägg eftersom att jag vill att just Brumma lämnar mig i fred i tråden!

Det var inte dig jag citerade.
  • Anonym (M)
    Brumma skrev 2016-02-10 09:36:01 följande:

Det var inte dig jag citerade.

• Brumma
    Anonym (M) skrev 2016-02-10 09:31:54 följande:

Brumma tror sig hela tiden sitta på alla svar trots att verkligen ofta är mer komplicerad än så trots vägrar inse att alla i tråden varken vill eller behöver diskutera med henne i tråden.

Jag har bett dig upprepade gånger att sluta påstå saker om mig. Kan du vänligen sluta göra det?

Jag har inte alla svar och har aldrig påstått mig ha det. Men jag VET vad föräldrabalken säger. Oavsett om det är "mer komplicerat" eller inte så ligger den fortfarande till grund för lagen som handlar om barns rätt till umgänge med närstående. Det är inget jag hittar på. Det är inte ngt uttryck om vad jag tycker. Det står helt enkelt i lagen..

Jag förstår faktiskt inte din "hang up" på just mig..

Du läste fel i ett inlägg jag skrev till dig i början av tråden och sedan dess har du bettet dig illa.

Så än en gång. Kan du VÄNLIGEN sluta påstå saker om mig?
  • Anonym (M)
    Brumma skrev 2016-02-10 09:49:06 följande:

Jag har bett dig upprepade gånger att sluta påstå saker om mig. Kan du vänligen sluta göra det?

Jag har inte alla svar och har aldrig påstått mig ha det. Men jag VET vad föräldrabalken säger. Oavsett om det är "mer komplicerat" eller inte så ligger den fortfarande till grund för lagen som handlar om barns rätt till umgänge med närstående. Det är inget jag hittar på. Det är inte ngt uttryck om vad jag tycker. Det står helt enkelt i lagen..

Jag förstår faktiskt inte din "hang up" på just mig..

Du läste fel i ett inlägg jag skrev till dig i början av tråden och sedan dess har du bettet dig illa.

Så än en gång. Kan du VÄNLIGEN sluta påstå saker om mig?

Svar på tråden Bonusmammor