• Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend
  • eagle87

Loppan såg ditt inlägg i tempar lol, kl 9 har vi tid... Kan du inte skaffa Facebook för våran skull???!!!! :)))))) <3

• Loppan84

Haha ja skrev i fel tråd.

Jaja jag får kanske aktivera min fb igen men tycker det är så tråkigt och så blir man hängande där ;)

eagle87 skrev 2016-06-06 19:49:25 följande:

Loppan såg ditt inlägg i tempar lol, kl 9 har vi tid... Kan du inte skaffa Facebook för våran skull???!!!! :)))))) <3

• Sagan12345
    eagle87 skrev 2016-06-06 19:48:19 följande:

Svarar alla på en gång, har en syster son som jag älskar såååå mycket O har bara alltid föreställt mig en pojke, sen vi börjat försöka, har alltid köpt typ mer pojkiga plagg etc... Vill så gärna att om jag får en dotter i framtiden att hon ska ha en storebror då de va ngt jag själv saknade väldigt mycket....

Haha konstigt de där att man har en vision om kön, jag har bara inskaffat tjejiga saker ;)

Storebror är bra att ha men fasen va jobbig min var när jag var tonåring :)

Spännande i morgon, du får uppdatera oss efteråt
  • Sagan12345
    eagle87 skrev 2016-06-06 19:49:25 följande:

Skriver ni mycket i fb-gruppen eller?
  • Mila
    GästenT skrev 2016-06-06 19:42:11 följande:

Jag hade lätta cellförändringar förra året och skulle tillbaka i februari för att se om det läkt ut. :) Gynläkaren sa att det var helt okej att bli gravid och det blev jag strax innan återbesöket. Har inte fått svar än hur det såg ut då. Men med blotta ögat tyckte han att det såg bättre ut så jag håller tummarna!

Hur var dina, medel eller svåra om det krävdes konisering? Eller när får man göra det?

Okej, va skönt :)

Jag hade måttliga så de gjorde en konisering. Men de tror att de fått bort allt så jag håller tummarna. Jag fick också klartecken att försöka bli gravid. Men jag hoppas såklart att alla cellförändringar är borta :)
    Resan till ett gemensamt kärleksbarn ~ blogg.alltforforaldrar.se/livetslycka/
  • eid
    Mila skrev 2016-06-06 15:10:21 följande:
    Ursäkta att jag kapat tråden men varför får ni göra vul så tidigt? Jag gjorde det när jag var gravid med dottern pgr av att jag var så orolig..
    Ingen fara alls :) Jag och min sambo har genomgått utredning och på "slutsamtalet" (där gyn även sa att hon skulle skicka en remiss för ivf) sa hon att om det tar sig innan var vi välkomna att höra av oss för ett tidigt vul. Jag vet egentligen inte varför, men tycker att det känns spännande att ta vara på tillfället när vi erbjuds :)
  • Symetrical
    Mila skrev 2016-06-06 19:01:18 följande:

Okej. Skönt att gå kika lite och se de lilla flimmret :)

Ja, jag var så illamående och nervös innan att jag var övertygad om att jag hade spytt rakt ut om han sagt att det inte fanns något hjärta den här gången med.
  • Sajocawa
    eagle87 skrev 2016-06-07 07:34:20 följande:

Knappt sovit mår så illa O har ångest :(

Men stackare! Det kommer gå så bra! Vilken tid ska du dit? :)
  • eagle87
    Sajocawa skrev 2016-06-07 06:39:31 följande:
    Men stackare! Det kommer gå så bra! Vilken tid ska du dit? :)
    9 engelsk tid så om 2 timmar... Tack :))
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend